Jeg er våken. Og må få skravla litt!
Jeg er våken oooog... Litt til ihvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er våken. Og må få skravla litt!
Så braJeg er våken oooog... Litt til ihvertfall![]()
Så braEr du trøtt?
Men tenk hvis det ikke skjerNja..begynner å bli.. Men mini skal sikkert våkne og rope på mat om en liten stund, så lite vits i å legge seg enda![]()
Men tenk hvis det ikke skjerDa blir du jo bare sittende her
![]()
Samme her![]()
hva har du gjort på i dag?
Kan vel nesten stille klokka etter det, ja. Husker hvordan det varDet skjer nok ganske sikkertgår som regel ikke mer enn 3-4 timer mellom hver gang
![]()
Kan vel nesten stille klokka etter det, ja. Husker hvordan det var![]()
Høres ut som en behagelig dagHar vært på babyshop og bestilt ny bilstol til yngste. Tok med meg eldste så vi hadde litt alenetid. Spiste lunsj på Big bite og kjøpte oss godis på godtebutikken.
Så har jeg og yngste slappet av på verandaen mens mannen har gjort noe greier og eldste har vaska plaskebassenget
Hva har du gjort idag da?
Deilig å "vite" når man må oppHeheja, kan nesten det! på dagene kan det variere litt (oftere), men nettene er ganske så det samme
![]()
Veldig fortDenne uka har jammen gått fort![]()
Du kan jo gjøre slik min mann gjorde med meg. Han sa vi skulle passe en hund i 2 uker, så ble det 3 og 4 og til slutt innsåg jeg at hunden var kommet for å bli..Jeg har veldig lyst på hund.
Jeg er oppvokst med hund og savner det veldig.
Jeg har til og med bestemt meg for hvilken rase jeg vil ha.
Vel det bor en slik en i nærheten av oss og det har et ekstremt godt lyne.
Jeg har spøkt med at dersom hun skal ha valper så skal jeg har en av dem!
Vel hun er nå svanger....
Hvordan overtale mannen?
Hele greien?Åh herlig... Her åt bikkja opp en innpakket Duplo gave i helgen![]()
En fantastisk raseRottweiler.
Han er ikke helt i mot
Det var ikke snilt gjort! Har sagt til mannen at han ikke får lov til å kjøpe sjokolade til meg.... men han gjør det like vel"Dumme" mannen.
Jeg har i smug sett litt på kostholdet mitt, og gjort noen små endringer for å redusere mitt kaloriinntak litt.
Veldig enkelt, mindre smør på brødskiver og knekkebrød, mindre smørøye på havregrøten og mindre smør/olje når jeg lager middag.
Har dere peiling på hvor mye kalorier det er i smør og oljer...
Itillegg har jeg kuttet ut småspising og redusert sjokolade mengden.
Mannen vet ikke noe, tenkte at dersom det fungerer vil han få seg en overraskelse etterhvert.
Og nå kom han med potetgull, det er nei, nei for meg det.
Og ikke nok med det, han spiste litt, satte det ved siden av meg og gikk
Du kan jo gjøre slik min mann gjorde med meg. Han sa vi skulle passe en hund i 2 uker, så ble det 3 og 4 og til slutt innsåg jeg at hunden var kommet for å bli..
"Dumme" mannen.
Jeg har i smug sett litt på kostholdet mitt, og gjort noen små endringer for å redusere mitt kaloriinntak litt.
Veldig enkelt, mindre smør på brødskiver og knekkebrød, mindre smørøye på havregrøten og mindre smør/olje når jeg lager middag.
Har dere peiling på hvor mye kalorier det er i smør og oljer...
Itillegg har jeg kuttet ut småspising og redusert sjokolade mengden.
Mannen vet ikke noe, tenkte at dersom det fungerer vil han få seg en overraskelse etterhvert.
Og nå kom han med potetgull, det er nei, nei for meg det.
Og ikke nok med det, han spiste litt, satte det ved siden av meg og gikk