Jobb på senga?Litt. Mellom jobb og senga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb på senga?Litt. Mellom jobb og senga.
For en lykke![]()
Litt. Mellom jobb og senga.
Så bra!God kveld!!!Ja Livat veitu!
Løp å hent lader!
Awh, kos! Hatt en fin dag?Fortsatt her jegbare mellom kos og legging
Satse på det. Husker hvordan det der var. Min sønn sov så korte intervaller. Gikk trøtt i et årJaa![]()
Nå håper jeg bare hun våkner for å spise klokken 12 så vi kan gå å legge oss for natta og sove leeenge
Tviler for det kommer til å skje, men det er vel lov å håpe
![]()
Dårlig på å få med meg sånt altså. Nå skal det sies at jeg fikk med meg solformørkelsen og brant opp øya mine. Nysgjerrig uten uv briller vettu! Må gå åt skogen det!Så bra!
Kanke sove vekk sommernatta!
Skal visst være meteor regn i natt.
Nei, har mellomlanda i sofa mellom jobbing og leggingJobb på senga?
Satse på det. Husker hvordan det der var. Min sønn sov så korte intervaller. Gikk trøtt i et år![]()
Det er alltid lov å håpe!Jaa![]()
Nå håper jeg bare hun våkner for å spise klokken 12 så vi kan gå å legge oss for natta og sove leeenge
Tviler for det kommer til å skje, men det er vel lov å håpe
![]()
Hahaha, her var det helt overskya så merka bare at det ble litt mørkere.Dårlig på å få med meg sånt altså. Nå skal det sies at jeg fikk med meg solformørkelsen og brant opp øya mine. Nysgjerrig uten uv briller vettu! Må gå åt skogen det!![]()
Hehe skjønner og ja!Nei, har mellomlanda i sofa mellom jobbing og legging
Jobbing på senga må være forbeholdt epostlesing når man er syk...
Det er alltid lov å håpe!
Å det går seg nok til. Var sånn her lenge og, men jeg hadde melk de første månedene så slapp flaskemaset i begynnelsen! Har du flaskevarmer? Hørt at det er gull til natteflaskene men ikke brukt detTil nå har det vært at hun våkner og skal ha mat annenhver time. Blir mange turer til kjøkken og ordne flaske og styremen hun er da bare snart 6 uker, så er jo enda "håp"
![]()
Minst!Hahaha, her var det helt overskya så merka bare at det ble litt mørkere.
Tenkte jeg skulle ut å se på himmelen neste gang jeg må tisse. Har lagt meg da, men må nok på do to ganger til før jeg kan sovne, tenker jeg.
Kan være vi er så heldige at vi bare hopper over den biten.Minst!Skal ikke det liksom gå over litt i andre tri før det kommer tilbake når ungen er større?
Ja jeg har ommøblert og vi har kost oss med isAwh, kos! Hatt en fin dag?
Det kan også være. Alt er jo normalt nåKan være vi er så heldige at vi bare hopper over den biten.
Og kan være jeg har utvikla overaktiv blære de siste 3 mnd.![]()
Satser på det!Ja jeg har ommøblert og vi har kost oss med ishåper hun er bedre i morgen !! Duda?
![]()