Det skal jeg snart å ! NattaDa har jeg funnet sengen.
Natta jente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg snart å ! NattaDa har jeg funnet sengen.
Natta jente
Ja man må jo bare det
Jeg har den alltid med ! I smokkesnor som jeg fester på bilsete. Ellers må jeg stoppe sikkert 5 ganger bare til byn
Vaske og ordne flaskene hennes til kvelds og få spist kveldsmat. Sjelden at jeg rekker det![]()
Ja ikke sant ! Jeg får aldri gjort en dritt, for hu sovner ikke før i 12 tia.Hahamin har ikke begynt med smokk enda da..har den bare med sånn i tilfelle man får bruk for
![]()
Her skulle jeg quote Therese, men appen hang heltIngen vits p legge den gøy tidlig helt![]()
Ja ikke sant ! Jeg får aldri gjort en dritt, for hu sovner ikke før i 12 tia.
Åjahu her fikk smokk på sykehuset hu
skikkelig suttebehov
Ja ikke santSåpass, jahan får nok snart her og.. Har funnet tommelen nå
![]()
Da har jeg funnet sengen.
Natta jente
Ja ikke santher er det alt ! Og hele handa
Jippi nå kan eg jubla å smila från topp till tå. Snakket med en kjekkt polisman i kastrup idag. Som gav meg svaret att noen hade funnet våra pass og levert in hos polisen og send vidare till ambassad. Så nå er de i trygga hænder. Takk till den GODE SNÆLLE som har funnet de å levert de in
![]()
Ja herregud !Hehe! Heller smokk da altså..![]()
Da har jeg funnet sengen.
Natta jente
God nattNei... Jeg skulle vel muligens lagt meg for lenge siden. Men nå holder jeg rett og slett ikke ut lengre. God natt!![]()
Ja ikke sant ! Jeg får aldri gjort en dritt, for hu sovner ikke før i 12 tia.
Så bra at noen fant dem og at de ble levert innJippi nå kan eg jubla å smila från topp till tå. Snakket med en kjekkt polisman i kastrup idag. Som gav meg svaret att noen hade funnet våra pass og levert in hos polisen og send vidare till ambassad. Så nå er de i trygga hænder. Takk till den GODE SNÆLLE som har funnet de å levert de in
![]()
Ja herregud !
Har prøvd, men hun er lysvåken og helt turbo ! Sovna heldigvis for en time siden i dag da. Ja hun sover hele natta.Her har vi bodd på sofaen med henne i fem uker da hun nekter å sove på natta og iallefall ikke i senga hennes :S må samsove med henne nå. I overigår var det første natta hun sov mer enn en time i strekk. Da våkna vi ikke før etter 4 timer!![]()
Natterangler du harfår ikke forskyvet det sakte men sikkert til å sovne litt tidligere? Sover hun natta gjennom?