Skravletråd august

Ingen vits p legge den gøy tidlig helt :p

Vaske og ordne flaskene hennes til kvelds og få spist kveldsmat. Sjelden at jeg rekker det :p
Haha :p min har ikke begynt med smokk enda da..har den bare med sånn i tilfelle man får bruk for :p
Ja ikke sant ! Jeg får aldri gjort en dritt, for hu sovner ikke før i 12 tia.

Åja :P hu her fikk smokk på sykehuset hu :P skikkelig suttebehov

Jippi nå kan eg jubla å smila från topp till tå. Snakket med en kjekkt polisman i kastrup idag. Som gav meg svaret att noen hade funnet våra pass og levert in hos polisen og send vidare till ambassad :-) . Så nå er de i trygga hænder. Takk till den GODE SNÆLLE som har funnet de å levert de in :-)

Nei... Jeg skulle vel muligens lagt meg for lenge siden. Men nå holder jeg rett og slett ikke ut lengre. God natt!:)

Jippi nå kan eg jubla å smila från topp till tå. Snakket med en kjekkt polisman i kastrup idag. Som gav meg svaret att noen hade funnet våra pass og levert in hos polisen og send vidare till ambassad :-) . Så nå er de i trygga hænder. Takk till den GODE SNÆLLE som har funnet de å levert de in :-)

Har ikke fått med meg at dere har mistet passene, men så bra at de er funnet!!! :D

Ja ikke sant ! Jeg får aldri gjort en dritt, for hu sovner ikke før i 12 tia.

Her har vi bodd på sofaen med henne i fem uker da hun nekter å sove på natta og iallefall ikke i senga hennes :S må samsove med henne nå. I overigår var det første natta hun sov mer enn en time i strekk. Da våkna vi ikke før etter 4 timer! :p

Natterangler du har :p får ikke forskyvet det sakte men sikkert til å sovne litt tidligere? Sover hun natta gjennom?

Så bra at noen fant dem og at de ble levert inn :)

Her har vi bodd på sofaen med henne i fem uker da hun nekter å sove på natta og iallefall ikke i senga hennes :S må samsove med henne nå. I overigår var det første natta hun sov mer enn en time i strekk. Da våkna vi ikke før etter 4 timer! :p

Natterangler du har :p får ikke forskyvet det sakte men sikkert til å sovne litt tidligere? Sover hun natta gjennom?
Har prøvd, men hun er lysvåken og helt turbo ! Sovna heldigvis for en time siden i dag da. Ja hun sover hele natta.

Vi også samsov de første ukene. Også sover hun alltid med meg etter hun har fått mat på morran

Back
Topp