Jeg skal klare å motståHaha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal klare å motståHaha![]()
Håper han snart kommer inn døreneEr så sultennå må mannfolket snart komme hjem
![]()
Så kult! Har en venninne som bor og underviser I MontrealQuébec![]()
FlinkaDa er gressplenen klippet (både vår og fellesområdet)![]()
Rask dusj først - bli kald igjen og ikke drepe mannen![]()
Åååh! Pannekaker! Har så lyst på... (lett å distrahere, jeg ?Nei jeg bør kansje starte på pannekakenemista plutselig lysta på alt helt nå
![]()
Veldig greit når det er gjort. Fikk satt på en maskin og - er blitt litt tradisjon etter plenklipping: kaste alt I maskinen og sette den på ^-^Flinka![]()
![]()
Er så herlig når det er gjort![]()
![]()
HahahahaÅååh! Pannekaker! Har så lyst på... (lett å distrahere, jeg ?)
Hehe greit å gjøre det daVeldig greit når det er gjort. Fikk satt på en maskin og - er blitt litt tradisjon etter plenklipping: kaste alt I maskinen og sette den på ^-^
Litt usikker. Er snakk om biff m poteter eller ris. Må vel se om det blir noe snart - sulten!Hahahahatror vi er like alle sammen der
hahaha virker hvertfall sånn for er mye snakk om mat
hehe
Hva skal dere ha til middag?![]()
Skjønner godt at du er sliten. Har vært kjempe flink å dag duNå må bare oppvask maskinen tømmes å sengtøyet opp i tørketrommelen å pannekaker stekes så skal jeg ikke gjøre noe mere i dag hvertfall![]()
Sliiiten nå![]()
Åååh nammeLitt usikker. Er snakk om biff m poteter eller ris. Må vel se om det blir noe snart - sulten!
Det må mine åFy søren for noen skitne vinduer![]()
Men nei jeg skal ikke ta de nåmen søren de må snart taes
![]()
Det har jammen du åSkjønner godt at du er sliten. Har vært kjempe flink å dag du![]()
Det skal bli godtBlir med på den![]()
![]()