Er litt dumt når god is forsvinner.. som Dreams lakrisis! Savner den :/Ja egentlig veldig lenge siden jeg har spist det nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt dumt når god is forsvinner.. som Dreams lakrisis! Savner den :/Ja egentlig veldig lenge siden jeg har spist det nå![]()
Det er det her åså holder meg i skyggen
vill ikke ha en gjentakelse av sist
![]()
Der var rommet vårt ryddet, støvsuget, tørket støv å byttet på senga å sengtøyet er satt på å har bretta nok en vask med klær
Er litt dumt når god is forsvinner.. som Dreams lakrisis! Savner den :/
Haha ja lever på kantenFlink du er! Og litt rampete![]()
VanskeligFavoritt-is malla og rosa??
Huff, synes det er sånn mange steder - i Frankrike var det litt sånn og... i dt minste når det gjaldt saftis :/I Norge har de så mange gode iser! Kan ikke huske jeg fant en eneste som var god da vi bodde i Canada :/
Hehe ja Norge har best is og sjokoladeI Norge har de så mange gode iser! Kan ikke huske jeg fant en eneste som var god da vi bodde i Canada :/
Hvor I Canada bodde du?I Norge har de så mange gode iser! Kan ikke huske jeg fant en eneste som var god da vi bodde i Canada :/
Haha ja lever på kantenbekkenet kommer til å være sint i kveld men det får bare være
jeg har hvertfall god samvittighet
![]()
Vanskeligdet er så mange
![]()
Solo is, daim is, krone is, snickers , sand wisch osvhaha
Hehe ja Norge har best is og sjokolade![]()
Halv 4woho snart kveld folkens
![]()
glede
![]()
![]()
Synke ned i sofaen å bare sløve Maxdet skal bli digg det
![]()