Skravletråd

kids-concept-star-klesstang-rosa.jpg

denne koster 849
Tenkte at det skal være mulig å kunne lage noe lignende?
(Ble litt vanskelig å skrive mer der - fikk katt på fanget som helst skulle ligge oppå magen, beit I telefonen for å signalisere at det nå var tid for *bare* henne :) )

Tenkte at det skal være mulig å kunne lage noe lignende?
(Ble litt vanskelig å skrive mer der - fikk katt på fanget som helst skulle ligge oppå magen, beit I telefonen for å signalisere at det nå var tid for *bare* henne :) )
Ja, kan jo prøve meg kanskje:P

Like fin blir den neppe, men kanskje søt nok;)?

syns det er mye bare for å ha kjolene til pynt liksom...hmm

Ja, kan jo prøve meg kanskje:P

Like fin blir den neppe, men kanskje søt nok;)?

syns det er mye bare for å ha kjolene til pynt liksom...hmm
Verdt forsøket I alle fall :) og fullt mulig å gå til noe som blir fint (og hvor stilig er det ikke senere å kunne si at du har laget den selv? ;) )

Åh da blir det nok ekstra kos :D skal dere være lenge? :)
Nei er bare langhelg så skal hjem på søndag. Men det holder, siden vi skal være så mange sammen:P haha. Koselige alle sammen altså, men regner med at det ikke blir ett sekund privatliv engang, og det er ikke jeg så vandt med som går her hjemme alene med guttungen:P hehe

Nei er bare langhelg så skal hjem på søndag. Men det holder, siden vi skal være så mange sammen:P haha. Koselige alle sammen altså, men regner med at det ikke blir ett sekund privatliv engang, og det er ikke jeg så vandt med som går her hjemme alene med guttungen:P hehe
Nei det sjønner jeg godt :) da holder det med en langhelg :p hehe

Endelig dradd kroppen ut av senga :p haha bedre sent enn aldri? Fått tatt en dusj å sitter nå å vurderer å lage frokost :p
Skal ikke være hos legen før kl 11.. Å alt annet blir å satt på vent frem til det :p

Endelig dradd kroppen ut av senga :p haha bedre sent enn aldri? Fått tatt en dusj å sitter nå å vurderer å lage frokost :p
Skal ikke være hos legen før kl 11.. Å alt annet blir å satt på vent frem til det :p
Ble fortere ut av senga her og - etter en lettere katteinvasjon ga jeg etter, gikk ned og fikset mat og vann og slapp dem ut :)

Har time om ca en time nå, vurderer frokost ^-^

Back
Topp