Alt du har fått oppleveNja, var der I 8mnd for studier
Hadde gjerne blitt lenger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt du har fått oppleveNja, var der I 8mnd for studier
Hadde gjerne blitt lenger![]()
Hmm finne chips ?![]()
![]()
Stilig daSkulle likt å reist dit en gang
Anbefales absolutt ja ^-^ men greit å ha god tid, er så mye kult å seAlt du har fått oppleve![]()
Sørlands chips spansk paprika fant jeg i skapetTja hørtes ikke galt utHvordan har du i dag?
Hahaha jeg er akkurat likJeg startet dagen med å skulle være så sunn.. Lapskaus fra i går. Så gikk det over på sjokoladenå har jeg jo spist druer da.. men har fortsatt lyst på resten av sjokoladen
![]()
Hva mer har du gjort?Anbefales absolutt ja ^-^ men greit å ha god tid, er så mye kult å se
Ja, skal ikke klage![]()
Sørlands chips spansk paprika fant jeg i skapet![]()
Åh yes det var denhihi var den god??![]()
Hr vært heldig sånn sett: studerte først I Frankrike, hvorav 5 I Sør-Frankrike, 2 i Paris. Så I forbindelse med skole ble det 8mnd i Oz og 6 mnd praksis i Karibien. Så tok hjemlengselen meg til slutt og jeg flyttet hjemHva mer har du gjort?har du bodd i flere land?
![]()
Den er kjipTitta på slutten av deal eller no deal og dama gikk derfra med 50 øreuff hehe
Uten tvilNettoppfår jo litt trim av å være med Olivier å
![]()
![]()
Ja i treHehe så søte da, barne-bowling??![]()
Åååh ja du har jammen vert heldigHr vært heldig sånn sett: studerte først I Frankrike, hvorav 5 I Sør-Frankrike, 2 i Paris. Så I forbindelse med skole ble det 8mnd i Oz og 6 mnd praksis i Karibien. Så tok hjemlengselen meg til slutt og jeg flyttet hjem![]()
Hehe så kan ikke klageUten tvilhehe