Har dere sendt inn søknad om perm? Mulig jeg er veldig treig altså
Jeg er jo i uka 28 å har enda ikke sett på de en ganghehe får få sambo med på de en kveld
![]()
ehm nei, men skal til jordmor om en uke så tenkte be om den bekreftelsen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere sendt inn søknad om perm? Mulig jeg er veldig treig altså
Jeg er jo i uka 28 å har enda ikke sett på de en ganghehe får få sambo med på de en kveld
![]()
Ja er ikke så lenge siden sist jeg stekte sur bacon hellerNei stakars![]()
Har opplevd det selv ett par ganger å det er like kjipt hver ganghvertfall nå som gravid
![]()
DET er lov!! Særlig når du har bursdagUtsatte gressklipping til I morgen - det må da være lov?![]()
Heldigvis bare ved siden av så vi kunne bare la vær å bruke detmen baconet gjør liksom mye av greia for fiskeboller
hehe
Hehe ^-^ var forsvaret mitt.. men hadde vært greit å ta det den *ene* dagen det er sol.. jaja, det forsvinner jo ikkeDET er lov!! Særlig når du har bursdag![]()
Er alltid trøtt selv rundt legge tid av barnaflere som blir det?
Kvikner til etterpå altså men det slår aldri feil![]()
Hehe jaja tror ikke det gjør noeNei er hver dag i utgangspunktet...men det blir det jo ikke for jeg har jo senvakt innimellom...så i morgen får han ikke trent for eks![]()
Ja det syntes jegUtsatte gressklipping til I morgen - det må da være lov?![]()
hehe nei...får nok hanHehe jaja tror ikke det gjør noe![]()
Blir alltid lurt jeg, når jeg skal legge tantebarna - later som jeg skal sove med dem, sovner...
Ja det er det ! Å enormt kjedeligJa er ikke så lenge siden sist jeg stekte sur bacon hellermåtte se i søpla etterpå for å sjekke dato og den var også godt innafor. Det er igrunn ganske dårlig
![]()
Ikke santHaha så herlig!!
Nettopphehe nei...får nok han![]()
Åh den er leiTitta på slutten av deal eller no deal og dama gikk derfra med 50 øreuff hehe
Til ha såper ol iuhm.. *dum* hva er den til??