Tidlige symptomer

Nå har sidene av magen blitt veldig ømme så jeg må passe på hvor mye trykk jeg legger med albuene. Jeg merket det også godt i går kveld da jeg lå på siden.

Og i går kveld kjentes det ut som jeg ble sparket innenfra oppe ved ribbena. Jeg satt med svære øyne i de 10 minuttene det varte. Måtte google litt (kan man kjenne spark ved uke 7?), men heldigvis var det bare luftbobler. Mye man skal oppleve med en liten spire i magen gitt :facepalm: :laughing002

Er det noen som har opplevd lignende?
I natt våknet jeg ved 1-tiden. Hadde så vondt i magen at jeg nesten ikke klarte å gå. Det kjentes veldig ut som mageknip som gir seg når man får vært på do, men kom ikke fra tarmene, smertene kom fra underlivet. Jeg kaldsvettet og måtte rett og slett legge meg på gulvet på badet med spybøtte i nærheten(som jeg ikke fikk bruk for). Hadde også utrolig stråling ned i høyre ben. Dette varte i Ca 10 minutter. Jeg fikk lagt meg igjen men hadde så vondt i korsryggen at jeg fikk ikke lagt meg til rette. Fant frem en varmeflaske og den lindret godt.
Veldig skremmende og VELDIG veldig vondt :(

I natt våknet jeg ved 1-tiden. Hadde så vondt i magen at jeg nesten ikke klarte å gå. Det kjentes veldig ut som mageknip som gir seg når man får vært på do, men kom ikke fra tarmene, smertene kom fra underlivet. Jeg kaldsvettet og måtte rett og slett legge meg på gulvet på badet med spybøtte i nærheten(som jeg ikke fikk bruk for). Hadde også utrolig stråling ned i høyre ben. Dette varte i Ca 10 minutter. Jeg fikk lagt meg igjen men hadde så vondt i korsryggen at jeg fikk ikke lagt meg til rette. Fant frem en varmeflaske og den lindret godt.
Nei men fy da, så ekkelt.. Ikke vært med på det jeg, så aner ikke hva det kan være.. Du blør ikke?

Jeg hadde noe sånt!
For nesten et år siden, men da hadde jeg mens (mener det var 1. dag).
Kaldsvettet som bare det, klarte ikke å gå, dro meg til badet, måtte ligge på gulvet underveis.
Eneste som hjalp var varmeflaske, frøys som bare det også, samboeren sa jeg var veeeldig kald.
Lurer enda på hva det var for noe! :nailbiting:

Jeg hadde noe sånt!
For nesten et år siden, men da hadde jeg mens (mener det var 1. dag).
Kaldsvettet som bare det, klarte ikke å gå, dro meg til badet, måtte ligge på gulvet underveis.
Eneste som hjalp var varmeflaske, frøys som bare det også, samboeren sa jeg var veeeldig kald.
Lurer enda på hva det var for noe! :nailbiting:
Huff, det var helt grusomt. Det kunne minne om mens smerter bare ganger 10. Aldri hatt det så ille :( Men helt fin idag. Håper bare alt er bra med lille spiren i magen <3

Huff, det var helt grusomt. Det kunne minne om mens smerter bare ganger 10. Aldri hatt det så ille :( Men helt fin idag. Håper bare alt er bra med lille spiren i magen <3

Har aldri hatt noe liknende, jeg heller, er virkelig noe man husker.
Bra det ikke kom noe blod da, får satse på at det var en voldsom stretch el noe xsmile9 Krysser fingra for det!

Har aldri hatt noe liknende, jeg heller, er virkelig noe man husker.
Bra det ikke kom noe blod da, får satse på at det var en voldsom stretch el noe xsmile9 Krysser fingra for det!
Glemmer ikke det så lett nei :( Jeg skal ringe gyn på mandag, vi ønsker tidlig ul for å få bekreftet termin, så kan spørre han.
Trøster meg med at det sikkert ikke er noe, siden alt er bra idag og ingen blødning :)

Glemmer ikke det så lett nei :( Jeg skal ringe gyn på mandag, vi ønsker tidlig ul for å få bekreftet termin, så kan spørre han.
Trøster meg med at det sikkert ikke er noe, siden alt er bra idag og ingen blødning :)

Hvor langt er du på vei? (som du tror da) :)

Tror at jeg er 5+2, hvertfall i følge diverse kslkulatorer og med tanke på mulig EL og unnfangelse ;)

Et par dager foran meg altså xsmile5
Håper du får UL så fort som mulig, og at det blir hyggelig da, blir et hakk roligere da.
En liten stund i hvertfall :)

4+6 idag. Har hatt/har: sult følelse (tror seriøst at jæ holder på å sulte ihjæl) spiser derfor da mye. Ømme bryst/nippler. Stikninger /murringer/mens smerte følelse. Sliten/trøtt! Lavt blodtrykk. Har også hatt mye flere og sterkere orgasmer enn ellers da det virker som underlivet er 10 000 ganger mer følsomt :p og en smule hormonell...

Et par dager foran meg altså xsmile5
Håper du får UL så fort som mulig, og at det blir hyggelig da, blir et hakk roligere da.
En liten stund i hvertfall :)
Skal nok være en pådriver til å få ul ganske raskt! Hadde vært veldig beroligende. Bare så irriterende at gyn har sommerferie ut uka :o

En uke før positiv test (og da var jeg visstnok 4+3) fikk jeg masse kviser og ble voldsomt trett. Det er det fortsatt, bare at i uke 6 ble brystene ømme, og er der fortsatt nå (7+3)...

Jeg!! Så og si det samme iallefall. Våknet av utrolige smerter på natta og kom meg såvidt opp av sengen. Gikk på do da det kunne føles ut som luftsmerter, men kom ikke ut noe som helst.. Det varte vel i ca 15-20 min før det ga seg. Vurderte å ringe legevakt, fordi det var så ille.. Samboer fant også frem varmeflaske til meg faktisk :) når du kommer med den historien får du garantert henvisning til ultralyd ganske med en gang.. Masse lykke til :)

jeg hadde det ved forrige svangerskap i uke 5. Trodde jeg holdt på å abortere..Klarte ikke å stå oppreist eller noe. Det viste seg å bare være luftsmerter, faktisk... helt utrolig at luftsmerter kan være så vondt... det var som å ha en kniv i magen..

Jeg har mye murringer og verk i mage/rygg, blir bilsyk og ellers uggen mellom frokost og lunsj (av en eller annen grunn) og er utrolig trøtt og sliten. fullstendig utmattet innimellom :)

Back
Topp