Skravletråd

Sitter p venter på ei venninne nå. Hun har reist fra Stavanger-Bodø og tilbake med tog på 4 dager :p
Skal ta å kjøre henne siste stykket og hente ungene :) så blir det middag her å :) sambo får middag på jobben :)

Som vanlig vet ikke jeg når gubben kommer hjem:) så her er det bare å ta ei brødskive og slå på tv, finne frem strikke tøyet :) :)
Savner egentlig at han har fast jobb, da var han hjemme mellom 19-20 man -Tor og fri fredag+ helg. Han ble sliten av å pendle til Oslo, men vi ble bortskjemt I ca 3 år med fast jobb :)
Hva holder du på å strikke da:)?

Sitter p venter på ei venninne nå. Hun har reist fra Stavanger-Bodø og tilbake med tog på 4 dager :p
Skal ta å kjøre henne siste stykket og hente ungene :) så blir det middag her å :) sambo får middag på jobben :)
Åh såpass:P

Hva skal ha til middag i dag d?

Her er vi stappmett på hjemmelaget fiskegrateng nå:D

her går det i spesialagent oso nå og rips med krem til dessert....
etter det er det ut:)

Er så glad min har normal arbeidstid fra 07.00-15.00. Han kan også styre det litt selv og begynne 08.00-16.00...

Jeg skal om halvannen uke:) Hvor mange ganger har du vært hos jm?

Hmmm godt spørsmål :P ikke siden juni nå i alle fall :) men har hatt to ultralyder så føler alt er greit :) men tror jeg har lagt på meg en del.. Hehe

Sånn! Mannen hadde egentlig planlagt at jeg skulle slappe av mens han vasket bil og handlet - men er ikke flink til å høre etter :P

Så nå er varer I hus og bilen skinnende ren. Ikke alltid like enkelt å sitte på huk, men har nå overlevd.

Så nå er planen å sitte litt I hengekøya mens han fikser mat ^-^ været tillater grilling så da blir det Burger :)

Sånn! Mannen hadde egentlig planlagt at jeg skulle slappe av mens han vasket bil og handlet - men er ikke flink til å høre etter :p

Så nå er varer I hus og bilen skinnende ren. Ikke alltid like enkelt å sitte på huk, men har nå overlevd.

Så nå er planen å sitte litt I hengekøya mens han fikser mat ^-^ været tillater grilling så da blir det Burger :)
oohh kose dere med grilling:)
Fått noe fint ?:)

Oi kjære vene hehe

Back
Topp