Skravletråd

Nå har jeg fått på flekkfjerning på en del av lillegutt sine lyse klær som skal ligge litt før de skal vaskes. Er så greit å ta lyse klær på en soldag for er de ikke flekkfrie når de kommer ut av maskinen blir de det som regel etter å ha ligget en stund i sola :D

Så har jeg fått i meg en latte og snart blir det vel lunsj-tid :) Forsvant fort denne dagen siden jeg tok meg en lur :P

Tror kanskje jeg må prøve å kjøpe meg druer på vei til barnehagen :P Mener det egentlig ligger en butikk på veien, men pleier ikke handle der for den er så liten så tror ikke de har det helt store utvalget. Store druer må de vel ha?? :P :P

Fant ut jeg har gitt opp å ikke spise sjokoladen som ligger i kjøleskapet :P Blir så sur på meg selv når jeg sier jeg ikke skal også gjør jeg det likevel :P Så da får jeg heller bare spise den opp også kan jeg la vær å kjøpe ny :P

Tror kanskje jeg må prøve å kjøpe meg druer på vei til barnehagen :P Mener det egentlig ligger en butikk på veien, men pleier ikke handle der for den er så liten så tror ikke de har det helt store utvalget. Store druer må de vel ha?? :P :P
Det er drue sesong så ja det bør de virkelig ha :D er jo nå de er gode :D

Fant ut jeg har gitt opp å ikke spise sjokoladen som ligger i kjøleskapet :P Blir så sur på meg selv når jeg sier jeg ikke skal også gjør jeg det likevel :P Så da får jeg heller bare spise den opp også kan jeg la vær å kjøpe ny :P
Hehe samme her :) men jeg kjøper alltid ny :p

Fikk beskjed av rar jm I pr at skogstur var meget godt for vonde bekken, så det var bare å gå, selv om det gjorde litt vondt. Å så måtte jeg huske å vrikke på rumpa.
Gikk, og fikk mere vondt og var en pine å komme seg tilbake til bilen. Men det gikk greit. Hmm.. Jeg har egentlig fått en litt annen beskjed av min fysio da.

Kansje prøve litt forsiktig? :) ikke lett p vite men å gå i skogen skal jo hjelpe. Men ville tatt det veldig forsiktig å ikke langt
Gikk ca et kvarter og snudde og gikk tilbake. Gikk i rolig tempo, men ble mer og mer vondt jo lengre jeg gikk. Prøvde hele tiden å være bevisst på hvordan jeg gikk. Vet ikke om det er bra å gjøre sånn jeg. Noen sier man ikke skal terge bekkenet, andre sier man bare skal gå selv om det gjør vondt. Ikke til å bli klok av egentlig:P

Back
Topp