◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Du har en el topp når du får positiv test. El vil skjer mellom 12 og 48 timer etter positiv test :) du kan telle dpo fra negativ test igjen etter den positive :)

Ja det holder med annen hver dag da sedceller kan leve optil 72 timer I livmoren. Også er de også sterkere når det er 48 timer mellom hver utløsning :)

tusen takk for svar :) så om jeg får negativ test imorgen så kan jeg begynne å telle dpo? :)
Dette blir gøy! Så kanskje vi får ta en pause i morgen og heller prøve igjen på torsdag?

Hmm.. Sett litt på datoene, om syklusen min skal tulle seg denne gang også, så vil el være i helgen tror jeg.. Har små stikninger i siden også.. Men hadde slim i helgen??

Her måtte jeg selvsagt svi av en test ellerede 8 dpo hehe!

Har aldri noensinne fått skyggestrek før, men det måtte selvsagt komme nå 5-10 minutter etter tidsfristen. Bare sånn for å tulle litt med hodet mitt :eek:

Ikm 23.august. Så idag er vår sjanse over, etter iherdig innsats den siste uka! :-P Så da satser vi på at den sitter og håper på mai - baby! :-)

Mannen så også streken altså. Jeg trodde han var helt grønn, men plutselig sa han "men denne kom jo litt etterpå så jeg tror nok bare det er en skyggestrek. Syns ikke den er rosa" Hæ!? Hvilket forum har du sneket på liksom :p

Har er spørmål til dere med litt peiling! ;-)
Jeg har aldri tenkt over hvordan kroppen oppfører seg i forbindelse med el. Men nå har jeg fulgt med de siste månedene.
Og ifølge syklus-appen jeg bruker skulle jeg ha el mellom 7-9.aug.
Den 6.aug hadde jeg helt blank og klebrig utflod, kun den dagen. Tror dere det har noe med eggløsning å gjøre? Vi hadde sex 3,4, 6,7,8,9 og 11.aug. Så da bør den vel sitte om alt har gått som det skal. #lovåhåpe

ImageUploadedByBV Forum1439368258.862786.jpg
Her er nada hcg i min kropp! Såe... Jada neida!! Har ikke trua denne måneden jeg!! Er 8-10 dpo og har ikke noe symptomer heller. Syk og jævlig ble jeg i går :( Lenge siden jeg har vært syk nå, dritt!!! Helt tørr innvendig der nede, vært det siden el...bruker ha hvit utflod men nå er det nada. Har fått tak på litt slim innimellom, sånne blanke derter bare....

Vi er på hyttetur fram til søndag. Jeg har glemt tester, og kjenner noen graviditetssymptomer. (En pp var jeg nesten sikker på at jeg var gravid, så kom mensen, så er sannsynligvis ikke gravid) Det er et visst drikkepress hver kveld her. What to do...

Vi er på hyttetur fram til søndag. Jeg har glemt tester, og kjenner noen graviditetssymptomer. (En pp var jeg nesten sikker på at jeg var gravid, så kom mensen, så er sannsynligvis ikke gravid) Det er et visst drikkepress hver kveld her. What to do...
Uff....hvor mange dpo er du?
Har du ikke mulighet til å få tak i test? Jeg tørr ikke drikke i dpo land egentlig men det er meg :) hadde det vært veldig tidlig hadde jeg kanskje tatt en lite glass om kvelden for å forhindre snakk men nå er jeg 8 dpo og hadde nok ikke gjort det

Back
Topp