Hehe så stiligNei, på ingen måte.
Ja, hun lå godt tulla sammen inni der...akkurat som på oul![]()
Min hadde å samme stilling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe så stiligNei, på ingen måte.
Ja, hun lå godt tulla sammen inni der...akkurat som på oul![]()
Åg det stemmerJa, skal det![]()
Skal jo ha ansiktsbehandling![]()
Ikke santJa jeg å synes de var store til å bli brukt nå. Men da har vi for senere![]()
Hehe herlig disse små trollaHehe så stilig
Min hadde å samme stillingmen siden han har rumpa ned ble jeg litt små bekymra
![]()
Var det oppdatering nå?Nå rykker kengu til med rakett farthehe har bare ventet på henne
men jeg har enda 3 plassen min
enn så lenge
![]()
Nei de klarer jeg ikke følge med på så aner ikke når den var sistVar det oppdatering nå?
Åh ja jeg er i mål nå må vi bare få de andre jentene i målHar du klart målet forresten rosa?2222?
Ikke sant![]()
![]()
Hehe er ikke alltid like lettDa må vi skjerpe oss på skravlingahehe
Okei, kanta turen inn å se jeg...skal jo være hver 4 t...Nei de klarer jeg ikke følge med på så aner ikke når den var sistbare var inne å så nå
![]()
Åååh forstår så godtVar helt rar føelse i dag. Når jeg blødde så var det helt jævlig for å si det mildt. Alle de følelsene som gikk gjennom meg....og da se det herlige friske nurket på ul var så magisk. Jeg gråt da jeg blødde og jeg gråt da jeg så alt var fint<3
hehe..vet det...viktigste er å kose seg. Kan jo pådra oss skrivekrampe hellerHehe er ikke alltid like lettjeg skravler så godt jeg kan da
![]()
![]()
Ja det hadde detHadde vært kult å beholdt plassene nemlig, men er velm tvilsomt![]()
Ja, vakre SølviÅååh forstår så godtuff så glad for at alt var ok
Å så er det jo helt fantastisk å se <3
haha..jeg tvilerJa det hadde det
Håper hun har skravlet fra seg å holder seg litt rolig![]()