Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant nokVel, hva skulle jeg gjort? Reist hjem?
Alt var jo fint.
Hehe ja det er greit å være forberedtHehe, nei det håper jeg virkelig ikke. Men er forberedt på det meste!
Får altså ikke opp bilder når jeg bruker appen!!
Så deilig. Hva leser du?Sofa ligging med bok![]()
Så rart. Dumt å drøye det å egentlig for det er jo ikke sånn at man får time på dagen akkurat :/Er gjerne jm og/eller lege som skal følge dette opp da og fikse med ny ul? Jm. har jo nevnt det, men ikke blitt henvist eller noe enda. Hun ville gjerne drøye det da.
Her ble det også målt alt mulig rart, men ikke snakk om noe ny ul elr noe.
Ja, det er det absolutt!Hehe ja det er greit å være forberedt![]()
Min å.. Hadde blitt sendt rett i sengSant nokMannen min er nokså hysterisk og hadde nok blitt dritforbanna på meg om jeg hadde dratt på jobb etterpå
![]()
Åh så dumtFår altså ikke opp bilder når jeg bruker appen!!
Sant nokMannen min er nokså hysterisk og hadde nok blitt dritforbanna på meg om jeg hadde dratt på jobb etterpå
![]()
En krim bokSå deilig. Hva leser du?
Nei, skal ta dette videre for å si det slik. Undersøke hvordan det skal være.Så rart. Dumt å drøye det å egentlig for det er jo ikke sånn at man får time på dagen akkurat :/
Ja det må du gjøre . Ikle greit i fet hele tattNei, skal ta dette videre for å si det slik. Undersøke hvordan det skal være.
For skal ikke være noe tull her gården.
Men nå er iallefall ny ul satt opp og prinsessa har det bra så da er alt fint![]()
Ja det gjør du virkelig!!I morra har jeg fri, og det trenger jeg!!!!![]()
Hva synes du om størrelsen på de du fikk? Jeg synes mine var relativt store
Nja. De var jo 80 .. Men syntes de var små til å være 80Hva synes du om størrelsen på de du fikk? Jeg synes mine var relativt store![]()
Nei, på ingen måte.Ja det må du gjøre . Ikle greit i fet hele tatt
Godt å få sjekket daå godt at hun har det bra
![]()
![]()
Ja, skal detJa det gjør du virkelig!!den dagen må du nyte
![]()
![]()
Ja jeg å synes de var store til å bli brukt nå. Men da har vi for senereNja. De var jo 80 .. Men syntes de var små til å være 80men store til å brukes nå
hehe
![]()