Så godt alt var bra med sølviNei, heldigvis ikke. Prinsessa har det bra. Lå tett rullet sammen og ville ikke vise seg som vanlig![]()
Ekkelt med de der blødningene ja.
Skyldes morkakens plassering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt alt var bra med sølviNei, heldigvis ikke. Prinsessa har det bra. Lå tett rullet sammen og ville ikke vise seg som vanlig![]()
Ekkelt med de der blødningene ja.
Skyldes morkakens plassering.
Ja heldigvis. Lille jenta mi<3<3Så godt alt var bra med sølvi![]()
Såpass ja! Og det var greit liksom?Var tilbake på jobben etter ul.
Såpass ja! Og det var greit liksom?
Åh uffJa,fikk ultralyd og Sølvi har det helt fint<3
Det er pga. morkaken sin plassering:/
Men ikke hatt blødinger på en stund nå, så trodde det var ferdig . Den gang ei.
Gitt seg igjen nå.
yepp. I uke 28 er jeg satt opp på ny.Åh uffmå du inn til flere kontroller du da?
Håper det ikke stemmer nå daHeheMin har sånne perioder ila dagen hvor det er rolig og hvor det sparker mye. Men på natta er det desidert mest
Husker det var sånn med forrige og. Da splkte vi om at han kom til å bli en natterangler. Og det ble han og, i hvert fall det første halve året
![]()
Er det for å sjekke om morkaken har flyttet seg?yepp. I uke 28 er jeg satt opp på ny.
Yes, det stemmer. Har den ikke flyttet seg blir det ks her:/Er det for å sjekke om morkaken har flyttet seg?
Håper den gjør det så du slipper å bli skremt sånn igjen![]()
Høres fint utSofa ligging med bok![]()
Krysser virkelig fingrene for detYes, det stemmer. Har den ikke flyttet seg blir det ks her:/
Satser på den flytter seg selv i takt med at livmoren vokser.
Krysser fingrene for detYes, det stemmer. Har den ikke flyttet seg blir det ks her:/
Satser på den flytter seg selv i takt med at livmoren vokser.
Jepp. Ellers blir det ikke noe lik fødsel som sist her...Krysser virkelig fingrene for det![]()
En krim bok som heter bak lukkede dørerHøres fint utKa bok leser du ?
Her er det barnetvtid.
Er snart ferdig med kake nr. 2 så slappe av litt jeg og![]()
Så rart ja :/ trodde det var vanlig jeg når den lå så langt nede ;/ jeg har å forran men min ligger ikke i veien for åpningen heldigvis men de sjekket jo det å målte grundig på ul..Jepp. Ellers blir det ikke noe lik fødsel som sist her...![]()
Men det som forbauser meg litt er at alle disse rutinene ikke ble tatt grundig opp med oss på oul. Hun sa jo bare at her ligger morkaken foran. Har du blødninger spurte hun...jeg sa jeg hadde hatt, men ikke nå.
Fikk ikke da ny ul eller noe...pussig.
Ahh, sikkert spennendeEn krim bok som heter bak lukkede dørerden 3 i en serie
Godt du snart kan få slappe av du å![]()
Hehe, nei det håper jeg virkelig ikke. Men er forberedt på det meste!Håper det ikke stemmer nå da![]()
Er gjerne jm og/eller lege som skal følge dette opp da og fikse med ny ul? Jm. har jo nevnt det, men ikke blitt henvist eller noe enda. Hun ville gjerne drøye det da.Så rart ja :/ trodde det var vanlig jeg når den lå så langt nede ;/ jeg har å forran men min ligger ikke i veien for åpningen heldigvis men de sjekket jo det å målte grundig på ul..
Nei det var rart altså :/