Skravletråd

Det er den magiske blandingen med "hva skal jeg med det?" og "når brukte jeg dette sist"?

Av og til er det nesten enklere å be mannen sortere - men da kastes det kanskje litt for mye igjen ><
Haha. Ja ikke sant!:) Ja mannen gir jeg ikke ansvaret for det, han bare kaster alt han!:D

Hunder er rare. Jeg var ute med søpla og da jeg kom inn igjen kommer han løpende og er hoppende glad for å se meg :P Jeg var ute sånn ca 30 sekunder :P
Haha ^-^ ja men er jo litt koselig det og :P han jeg passet var stort sett glad I meg hver gang jeg gikk inn på kjøkkenet han ;)

Nå har jeg fått ordna med ennå mer klær og egentlig gjort meg ganske klar til å gå. Tenkte hente han bittelitt senere i dag siden de satt og spiste da jeg kom i går, så får han kanskje spist i fred :P
Så bra da:) Ja, det kan jo sikkert være greit

Ja, er litt farlig ^-^ men effektivt, det skal han ha. Planen er å få isolert boden - går an 0 flytte en del ut da
Det gjorde vi i fjor. Fått inn kurvstativer, en kommode, et skap og diverse der inne. Hjelper jo veldig på!! Men er jammen meg fullt der inne på også: P

HuffDa.. Jeg fikk meg en dupp på sofaen i stad mens gutten så på tom og jerry, ellers hadde nok jeg og vært rimelig kjørt. Ingen muligheter for en hvil i løpet av ettermiddagen?
Åg så deilig :)
Joda det er det nok :) kan sove når jeg vill :) men sliter med å sove på natta så er sjeldent jeg gjør det :)

Back
Topp