FrøkenSnuppelure
Glad i forumet
Måtte inn å sjekke gravidcharten min fra forrige gang. Jeg har iallefall skrevet opp løs mage på 3 dpo og 8 dpoEr løs mage 4 dpo et godt tegn?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte inn å sjekke gravidcharten min fra forrige gang. Jeg har iallefall skrevet opp løs mage på 3 dpo og 8 dpoEr løs mage 4 dpo et godt tegn?![]()
Måtte inn å sjekke gravidcharten min fra forrige gang. Jeg har iallefall skrevet opp løs mage på 3 dpo og 8 dpo![]()
20.08, flytter meg en dagSpirer ♡
♢Mandag 17.08
FrøkenSnuppelure, pp 2
Sinita79, pp 22
Pilot, pp6 etter SA
Belle58, pp 2
Medax
Sillien
Mangomamma, pp1
♢Tirsdag 18.08
kaia000
Hope90, pp42
BiensBlomst
Cathy med Adrian
♢Onsdag 19.08
Elentari, pp2
Terne, pp1 etter MA
AlleGodeTingeErTre <3, pp 14
Thers, pp 2
EndeligPrøver
Spire4?
♢Torsdag 20.08
Bina
Lilly, pp2
Bare-Tone, pp 8
♢Fredag 21.08
Catty21, pp?
Englemamma for to, pp 5 etter ma fra 3 til 4 <3, pp1 etter ma
Christine_s, pp1 etter ma
SmåBarnsMamma❤
LillaRose, pp16
♢Lørdag 22.08
Prøverpåigjen2015
Gullkorn, pp5
Gulsløyfe, pp17
Lenateacup, pp2
-liten-, pp1 etter ma
♢Søndag 23.08
Xtina87, pp2
vilhanr5
♡Gravid
☆TR
♢Passert IKM
♧Ikke oppdatert
Husk å gi beskjed på oppropslisten når du blir gravid og flytter over R til termin forum![]()
Om du er sikker på dpo så har det dessverre ikke noe med evt graviditet å gjøre. Egget fester seg tidligst 6 dpo og det er kun da at graviditetshormoner produseres, som da vil lage endringer i kroppen.Noen som vet hvordan brystene skal kjennes ut før graviditeten? Synes det venstre brystet har begynt å "hardne" litt (ikke selve brystvorten), og er ganske ømt. Det høyre er ømt det og, men ikke helt på samme måte. Sikkert rart spørsmål!Er 4-6 dpo i dag, tror jeg!
begynte å merke det i går. Har nå målt brystene for å se endring.
![]()
Hcg produseres når egget festes. 4 dpo er for tidlig, egget er nok ikke festet ennå med mindre du er usikker på dpo.Noen som har brukt eltester til å måle noe stigning etter el?har hørt dem kan avsløre stigning i hcg før en gtest? Tok en på ettmiddagen i dag. Å den va ikke positiv. Men den var sterk på farge. Om man kan si midt mellom veldig negativ og positiv. Den var veldig negativ på fredag 1 dpo. Er nå 4 dpo.
Om du er sikker på dpo så har det dessverre ikke noe med evt graviditet å gjøre. Egget fester seg tidligst 6 dpo og det er kun da at graviditetshormoner produseres, som da vil lage endringer i kroppen.
Man legger mye mer merke til ting når man er prøver og endringer i brystene er helt vanlige syklustegn - i hvertfall for meg...
Jeg tror jeg har lest at EL tester ikkebetyr noe som helst (de kan veksle i styrke igjennom hele syklusen). Men hvis den er positiv nære ikm så kan det ha noe å siNoen som har brukt eltester til å måle noe stigning etter el?har hørt dem kan avsløre stigning i hcg før en gtest? Tok en på ettmiddagen i dag. Å den va ikke positiv. Men den var sterk på farge. Om man kan si midt mellom veldig negativ og positiv. Den var veldig negativ på fredag 1 dpo. Er nå 4 dpo.
Jeg flytter seg kjære ♡Oooo
Noe har vært på gang i dag. Mistenkte noe i går kveld, tappetafsing i dag og litt ymse, og tror jeg teller 1 dpo i morra!
Ny IKM blir da 20.08, flytter du meg søta?
Ikke nødvendigvis neiJeg har vært så ekstremt tørr nedentil etter el. Bruker ha utflod.. Er akkurat som dagen før tr kommer. Vært sånn i ei uke nu. Er det ikke sånn at hvis man er gravid så har man masse utflod etter el?![]()
Nei føler virkelig at dpo dagene har gått fort altså! Deilig7 dpo alleredejaggu har dpo Dagene gått fort og ikke er det så alt for lenge til det er vår uke heller
![]()
7 dpo alleredejaggu har dpo Dagene gått fort og ikke er det så alt for lenge til det er vår uke heller
![]()