Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...akuratt samme herUff, blir helt symptomsyk av å prøve å "kjenne etter"!Men har hatt litt ømme bryster i dag, mest det venstre egentlig. Samt at jeg har hatt stikninger i det jeg tror er livmor.
![]()
Men prøver å la være å tenke på symptomer. Er ikke så lett når "alle" venninnene rundt meg "plutselig" blir gravide. Poppet opp et par nye på Facebook i dag. Jeg er så babysyk!![]()
Hehe...akuratt samme herhvit mange dpo er du? Jeg skal ikke teste før neste søndag er planen. Men får se hvordan det går
da er jeg 9 dpo. Å lite sansynlig å få no riktig svar; -p
Jeg setter deg ikke opp før tanta viser seg altsåJeg kan vel sikkert bare føres opp på tr på forhåndEtter så lang tid med prøving er jeg pessimistisk hver måne! Tenker at det ikke er mulig å bli gravid mere, skjer ikke meg flere ganger. Hadde positiv el test forje søndag. Kjenner ikke noe som tilsir av jeg er gravid
![]()
6 dpo I dag og det å teste står ikke I hodet mitt enda engangdet er veldig deilig, kanskje tøsa har tatt ferie
Ellers kjenner jeg jo det stikker litt da og har hatt litt sure oppstøt, men det er vel det![]()
Takk det håper virkelig jeg ogsåHåper spira sitter denne gangen![]()
Takk det håper virkelig jeg ogsåmen har mine tvil :/ er blitt litt pessimist etter så mange pp'er