◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Fredag 21 er ikm her, pp16 tror jeg det er

Jeg har hatt en del murringer, men ikke noe særlig slim.. Mistenker at el er noe sein denne perioden.. Kanskje mer dag 18 enn dag 14.. Men vi legger inn aksjer hele veien og håper vi ikke går glipp av el..

Hmm.
.merkelig greier. Kanske jeg tenker på meg symptomer;-p å det litt vææl tidlig;-p vi hadde sex onsdag kveld og fredag kveld. Hadde positiv el test onsdag, torsdag og minkende fredag. Å jeg har ømme bryst og stikkinger der nede på samme måte som når jeg mista i mai 5+1. Det var en av de tidligeste tegna jeg kjente. Men er jo bare 2/4 dpo. Så det er jo væææl tidlig uansett å kjenne noe vil jeg tro. Hehe . Guri.. dette blir lang dpo ventetid; -p

Nå er el i anmarsj her, merket slim når jeg var på do nå! Lagt inn aksjer idag, og må gjøre det de neste dagene også :-)

Uff, blir helt symptomsyk av å prøve å "kjenne etter"! :P Men har hatt litt ømme bryster i dag, mest det venstre egentlig. Samt at jeg har hatt stikninger i det jeg tror er livmor. :P

Men prøver å la være å tenke på symptomer. Er ikke så lett når "alle" venninnene rundt meg "plutselig" blir gravide. Poppet opp et par nye på Facebook i dag. Jeg er så babysyk! :)

Uff, blir helt symptomsyk av å prøve å "kjenne etter"! :P Men har hatt litt ømme bryster i dag, mest det venstre egentlig. Samt at jeg har hatt stikninger i det jeg tror er livmor. :P

Men prøver å la være å tenke på symptomer. Er ikke så lett når "alle" venninnene rundt meg "plutselig" blir gravide. Poppet opp et par nye på Facebook i dag. Jeg er så babysyk! :)
Hehe...akuratt samme her:-) hvit mange dpo er du? Jeg skal ikke teste før neste søndag er planen. Men får se hvordan det går :-p da er jeg 9 dpo. Å lite sansynlig å få no riktig svar; -p

Hehe...akuratt samme her:) hvit mange dpo er du? Jeg skal ikke teste før neste søndag er planen. Men får se hvordan det går :p da er jeg 9 dpo. Å lite sansynlig å få no riktig svar; -p

Haha! Håper 9dpo viser deg noe! :) Jeg tror ikke jeg tør teste før 19.aug. Da er jeg 12-14 dpo. Kommer litt an på når nøyaktig EL var, for jeg tror det var enten tirs eller tors.. Så jeg er enten 5 eller 3 dpo. :P

2 dpo!!:)

Jeg kan vel sikkert bare føres opp på tr på forhånd :( Etter så lang tid med prøving er jeg pessimistisk hver måne! Tenker at det ikke er mulig å bli gravid mere, skjer ikke meg flere ganger. Hadde positiv el test forje søndag. Kjenner ikke noe som tilsir av jeg er gravid :(

Enten 4 dpo eller 6 dpo idag. Har egentlig ingen symptomer bortsett fra noe som minner om ligementsmertene jeg hadde forrige svangerskap hvis jeg beveger meg for raskt. Men de kom senere da så tror bare det er tilfeldig ;)

fortsatt slim her, så tenker at el ikke har vært enda, men er på vei! :) her gjelder det om å legge inn aksjer jevnlig! spennende :)

Jeg kan vel sikkert bare føres opp på tr på forhånd :( Etter så lang tid med prøving er jeg pessimistisk hver måne! Tenker at det ikke er mulig å bli gravid mere, skjer ikke meg flere ganger. Hadde positiv el test forje søndag. Kjenner ikke noe som tilsir av jeg er gravid :(
Jeg setter deg ikke opp før tanta viser seg altså :) men jeg skjønner godt hvor du kommer fra for jeg har samme tankene selv mange dager

6 dpo I dag og det å teste står ikke I hodet mitt enda engang :) det er veldig deilig, kanskje tøsa har tatt ferie :D

Ellers kjenner jeg jo det stikker litt da og har hatt litt sure oppstøt, men det er vel det :)

Back
Topp