Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Sprøytene går mye bedre enn man tror, bare man kommer over den første "jeg må stikke meg selv" skjelven hehe. Lykke til med stikkingDa skal jeg til ul neste tirsdag og så blir det uttak torsdag, fredag eller lørdag i neste ukeMen er litt bekymret akkurat nå for første sprøyte jeg skal ta om ca en time hehe
![]()
Da skal jeg til ul neste tirsdag og så blir det uttak torsdag, fredag eller lørdag i neste ukeMen er litt bekymret akkurat nå for første sprøyte jeg skal ta om ca en time hehe
![]()
HeiHar fulgt denne gruppen hele tiden jeg, for håpet at jeg skulle få være med her.
Skal på UL i morgen for å sjekke slimhinnen, og så blir det innsett av en fryst blastocyst neste uke. Jeg skal gjøre det i naturlig syklus. Jeg tilhører fertilitetssenteret.
Dette er jo ei stor gruppe med mange aktive brukereHåper på mange fine maibabyer, selvfølgelig
Noen andre som skal ha frys?
Dette er første gang for meg så har ikke så mye å sammenligne med. Har ikke hatt mye bivirkninger. Litt stikninger dag 3, så ingenting før dag 7. Fra da av kjenner jeg at jeg er stinn og at det er som om jeg har sting og litt ryggvondt. Veldig moderat altså, bare merker at noe skjer. Har vel de siste dagene blitt ganske trøtt og vondt i puppene, så vil si det har vært helt levelige bivirkninger!Mannen sa faktisk at jeg har vært så godt humør at kanskje vi måtte fortsette med dette!!
![]()
Lykke til med uttak i morgen! Folk opplever det forskjellig, men for meg var det ikke noe smerte i det hele tatt ved første forsøk. Vi begynte jo på Puregon samme dag, og du er litt lenger frem i løypa enn meg. Jeg var på siste UL i dag, og får uttak på fredag. Krysser fingrene for oss alle her inne!I dag har jeg medisinfri dag for første gang på fem uker, og det er så deilig dere!Nå håper jeg bare eggene er klare der inne til å hentes ut i morgen. Føles som stille før stormen hehe
Og nå er det jo masse som skjer med dere andre de neste dagene også, håper det går bra med alle kontroller og sprøytestart og alt mulig!![]()
Så bra uttaket ditt var smertefritt! Håper virkelig på det sammeLykke til med uttak i morgen! Folk opplever det forskjellig, men for meg var det ikke noe smerte i det hele tatt ved første forsøk. Vi begynte jo på Puregon samme dag, og du er litt lenger frem i løypa enn meg. Jeg var på siste UL i dag, og får uttak på fredag. Krysser fingrene for oss alle her inne!
Hahaha... jeg hadde en grineøkt som jeg ikke vet hva var for en gang, så merker jo noe jeg og!! Men mindre enn ventet kanskje. De må jo gjennom noe de mennen og!Haha! Har stort sett vært i godt humør men klikka en gang, da min stakkars uvitende samboer tok en slurk av min dyrebare fantaboks en lørdagskveld. Jeg skreik,hyla og gråt og ham sier at jeg dro til han i arma,noe jeg ikke husker

Haha! Har stort sett vært i godt humør men klikka en gang, da min stakkars uvitende samboer tok en slurk av min dyrebare fantaboks en lørdagskveld. Jeg skreik,hyla og gråt og ham sier at jeg dro til han i arma,noe jeg ikke husker
Ja i dag nyter jeg og!!I dag har jeg medisinfri dag for første gang på fem uker, og det er så deilig dere!Nå håper jeg bare eggene er klare der inne til å hentes ut i morgen. Føles som stille før stormen hehe
Og nå er det jo masse som skjer med dere andre de neste dagene også, håper det går bra med alle kontroller og sprøytestart og alt mulig!![]()

Så spennende med blastocyst!er ikke lenge igjen til neste uke
kryssere fingrene, masse lykke til
Hører til fertilitetssenteret jeg å, men er bare på mitt første forsøk nå
Håper å på mange fine maibabyer![]()
Så spennende med blastocyst, og deilig at det skjer i naturlig syklusHeiHar fulgt denne gruppen hele tiden jeg, for håpet at jeg skulle få være med her.
Skal på UL i morgen for å sjekke slimhinnen, og så blir det innsett av en fryst blastocyst neste uke. Jeg skal gjøre det i naturlig syklus. Jeg tilhører fertilitetssenteret.
Dette er jo ei stor gruppe med mange aktive brukereHåper på mange fine maibabyer, selvfølgelig
Noen andre som skal ha frys?
Ja fryktelig spennende blir det! Lykke til du også, satser på at vi snart er rugere!Ja i dag nyter jeg og!!Spennende dager fremover altså...
Masse lykke til i morgen!!
![]()
Fikk en pillecocktail med vival, paracet og orudis som jeg skulle ta før oppmøte, og når jeg kom dit fikk jeg en liten morodrink som jeg ikke vet hva er. Funket som fjell! Neste uke blir det ruging ja, denne gangen skal jeg få innsett! (Fikk ikke det sist). Spennende dager for oss!!Så bra uttaket ditt var smertefritt! Håper virkelig på det sammeKan jeg spørre hva slags smertestillende du fikk da?
Masse lykke til på fredag, så ruger vi sammen neste uke![]()
Ja, jeg håper den sitter
Når har du uttak da?
Mai er en drømmemåned å få barn så![]()
Det hørtes bra utFikk en pillecocktail med vival, paracet og orudis som jeg skulle ta før oppmøte, og når jeg kom dit fikk jeg en liten morodrink som jeg ikke vet hva er. Funket som fjell! Neste uke blir det ruging ja, denne gangen skal jeg få innsett! (Fikk ikke det sist). Spennende dager for oss!!
Så bra! Sprøytene går mye bedre enn man tror, bare man kommer over den første "jeg må stikke meg selv" skjelven hehe. Lykke til med stikking![]()