* Innsett i august *

Da skal jeg til ul neste tirsdag og så blir det uttak torsdag, fredag eller lørdag i neste uke :) Men er litt bekymret akkurat nå for første sprøyte jeg skal ta om ca en time hehe :)

Da skal jeg til ul neste tirsdag og så blir det uttak torsdag, fredag eller lørdag i neste uke :) Men er litt bekymret akkurat nå for første sprøyte jeg skal ta om ca en time hehe :)
Så bra! Sprøytene går mye bedre enn man tror, bare man kommer over den første "jeg må stikke meg selv" skjelven hehe. Lykke til med stikking:)

Lykke til med sprøytestart! :D

Hei :) Har fulgt denne gruppen hele tiden jeg, for håpet at jeg skulle få være med her.

Skal på UL i morgen for å sjekke slimhinnen, og så blir det innsett av en fryst blastocyst neste uke. Jeg skal gjøre det i naturlig syklus. Jeg tilhører fertilitetssenteret.

Dette er jo ei stor gruppe med mange aktive brukere :) Håper på mange fine maibabyer, selvfølgelig :D

Noen andre som skal ha frys?

Så spennende med blastocyst!:) er ikke lenge igjen til neste uke:D kryssere fingrene, masse lykke til:)
Hører til fertilitetssenteret jeg å, men er bare på mitt første forsøk nå:)
Håper å på mange fine maibabyer:D

Dette er første gang for meg så har ikke så mye å sammenligne med. Har ikke hatt mye bivirkninger. Litt stikninger dag 3, så ingenting før dag 7. Fra da av kjenner jeg at jeg er stinn og at det er som om jeg har sting og litt ryggvondt. Veldig moderat altså, bare merker at noe skjer. Har vel de siste dagene blitt ganske trøtt og vondt i puppene, så vil si det har vært helt levelige bivirkninger!;) Mannen sa faktisk at jeg har vært så godt humør at kanskje vi måtte fortsette med dette!!:wacky::joyful::joyful::joyful::joyful:

Haha! Har stort sett vært i godt humør men klikka en gang, da min stakkars uvitende samboer tok en slurk av min dyrebare fantaboks en lørdagskveld. Jeg skreik,hyla og gråt og ham sier at jeg dro til han i arma,noe jeg ikke husker

I dag har jeg medisinfri dag for første gang på fem uker, og det er så deilig dere! :D Nå håper jeg bare eggene er klare der inne til å hentes ut i morgen. Føles som stille før stormen hehe:p
Og nå er det jo masse som skjer med dere andre de neste dagene også, håper det går bra med alle kontroller og sprøytestart og alt mulig! :)
Lykke til med uttak i morgen! Folk opplever det forskjellig, men for meg var det ikke noe smerte i det hele tatt ved første forsøk. Vi begynte jo på Puregon samme dag, og du er litt lenger frem i løypa enn meg. Jeg var på siste UL i dag, og får uttak på fredag. Krysser fingrene for oss alle her inne!

Lykke til med uttak i morgen! Folk opplever det forskjellig, men for meg var det ikke noe smerte i det hele tatt ved første forsøk. Vi begynte jo på Puregon samme dag, og du er litt lenger frem i løypa enn meg. Jeg var på siste UL i dag, og får uttak på fredag. Krysser fingrene for oss alle her inne!
Så bra uttaket ditt var smertefritt! Håper virkelig på det samme:) Kan jeg spørre hva slags smertestillende du fikk da?
Masse lykke til på fredag, så ruger vi sammen neste uke:)

Haha! Har stort sett vært i godt humør men klikka en gang, da min stakkars uvitende samboer tok en slurk av min dyrebare fantaboks en lørdagskveld. Jeg skreik,hyla og gråt og ham sier at jeg dro til han i arma,noe jeg ikke husker
Hahaha... jeg hadde en grineøkt som jeg ikke vet hva var for en gang, så merker jo noe jeg og!! Men mindre enn ventet kanskje. De må jo gjennom noe de mennen og!:joyful:

I dag har jeg medisinfri dag for første gang på fem uker, og det er så deilig dere! :D Nå håper jeg bare eggene er klare der inne til å hentes ut i morgen. Føles som stille før stormen hehe:p
Og nå er det jo masse som skjer med dere andre de neste dagene også, håper det går bra med alle kontroller og sprøytestart og alt mulig! :)
Ja i dag nyter jeg og!!;):) Spennende dager fremover altså...:nailbiting::) Masse lykke til i morgen!!:D

Så spennende med blastocyst!:) er ikke lenge igjen til neste uke:D kryssere fingrene, masse lykke til:)
Hører til fertilitetssenteret jeg å, men er bare på mitt første forsøk nå:)
Håper å på mange fine maibabyer:D

Ja, jeg håper den sitter ;)

Når har du uttak da? :)

Mai er en drømmemåned å få barn så:)

Hei :) Har fulgt denne gruppen hele tiden jeg, for håpet at jeg skulle få være med her.

Skal på UL i morgen for å sjekke slimhinnen, og så blir det innsett av en fryst blastocyst neste uke. Jeg skal gjøre det i naturlig syklus. Jeg tilhører fertilitetssenteret.

Dette er jo ei stor gruppe med mange aktive brukere :) Håper på mange fine maibabyer, selvfølgelig :D

Noen andre som skal ha frys?
Så spennende med blastocyst, og deilig at det skjer i naturlig syklus :) Masse lykke til, blir spennende å følge med!!;)

Så bra uttaket ditt var smertefritt! Håper virkelig på det samme:) Kan jeg spørre hva slags smertestillende du fikk da?
Masse lykke til på fredag, så ruger vi sammen neste uke:)
Fikk en pillecocktail med vival, paracet og orudis som jeg skulle ta før oppmøte, og når jeg kom dit fikk jeg en liten morodrink som jeg ikke vet hva er. Funket som fjell! Neste uke blir det ruging ja, denne gangen skal jeg få innsett! (Fikk ikke det sist). Spennende dager for oss!!

Fikk en pillecocktail med vival, paracet og orudis som jeg skulle ta før oppmøte, og når jeg kom dit fikk jeg en liten morodrink som jeg ikke vet hva er. Funket som fjell! Neste uke blir det ruging ja, denne gangen skal jeg få innsett! (Fikk ikke det sist). Spennende dager for oss!!
Det hørtes bra ut;) Jeg har fått paracet, diclofenac og dormicum som jeg skal ta når jeg kommer dit, og så lokalbedøvelse visstnok. Håper det er nok, for får nok ingen morodrink...
Så kjedelig at du ikke fikk satt inn sist:( Men nå skal det gå!! :D

Giraffen - Lykke til i dag!!! :D

Jeg er på spraydag 31, altså uke 4 og dag 3. Det betyr at jeg skal i gang med tredje sprayflaske i dag. I morgen er første kontroll. Jeg er spent. :)

Skjønner ingenting nå, tr har enda ikke kommet, EL var jo på tiden så den skulle jo komme igår trodde jeg, eltesten var på det sterkeste en dag senere enn forventet og så ble den svakere igjen så var så sikker på at den skulle vært her nå. Begynner å bli lei meg:-( vil jo komme igang med ivf snart

Back
Topp