* Innsett i august *

Hvordan opplever du Puregon? Gikk på Gonal F sist og er nysgjerrig på hvilke bivirkninger andre kjenner? :) venter på mensen nå så jeg får begynt på mine kjære sprøyter igjen
Dette er første gang for meg så har ikke så mye å sammenligne med. Har ikke hatt mye bivirkninger. Litt stikninger dag 3, så ingenting før dag 7. Fra da av kjenner jeg at jeg er stinn og at det er som om jeg har sting og litt ryggvondt. Veldig moderat altså, bare merker at noe skjer. Har vel de siste dagene blitt ganske trøtt og vondt i puppene, så vil si det har vært helt levelige bivirkninger!;) Mannen sa faktisk at jeg har vært så godt humør at kanskje vi måtte fortsette med dette!!:wacky::joyful::joyful::joyful::joyful:

Kontroll på onsdag etter spray og 1 uke på sprøyter. Spennende!!
Kom på nå at jeg ikke har noen ny spray å bytte til på onsdag, men har brukt to sprayer morgen og kveld i en uke, og en spray morgen og kveld i en uke av den jeg har nå.. Så da holder den vel egentlig en uke til med bare en spray morgen og kveld.. Får dobbeltsjekke med de på onsdag.

Du er nok nedregulert ja, jeg sprayet jo bare 14 dager før sprøytestart :-)

Jeg regner med at alt er i orden når jeg har sprayet så lenge (4 uker og 4 dager blir det), men jeg har vel bare litt angst for at kroppen min klarer å tulle det til som vanlig. :rolleyes:

Kontroll på onsdag etter spray og 1 uke på sprøyter. Spennende!!
Kom på nå at jeg ikke har noen ny spray å bytte til på onsdag, men har brukt to sprayer morgen og kveld i en uke, og en spray morgen og kveld i en uke av den jeg har nå.. Så da holder den vel egentlig en uke til med bare en spray morgen og kveld.. Får dobbeltsjekke med de på onsdag.

Du skal telle antall spray (f.eks. sette dato og kryss per spray på esken), og bytte når du har brukt opp 60 spray. :) Så om du ikke nyser og trenger ekstra spray, så varer den f.eks. i 15 dager med fire spray per dag eller i 30 dager med to spray per dag (eller en kombinasjon av disse).

Du skal telle antall spray (f.eks. sette dato og kryss per spray på esken), og bytte når du har brukt opp 60 spray. :) Så om du ikke nyser og trenger ekstra spray, så varer den f.eks. i 15 dager med fire spray per dag eller i 30 dager med to spray per dag (eller en kombinasjon av disse).

Det var det jeg regna med når jeg tenkte meg om, men den lille tida hvor jeg fikk for meg at jeg måtte bytte og ikke hadde påfyll gjorde meg litt stressa ;) alt dette nye og tankene på at man så gjerne vil i mål snart gjør at alle sånne ting gjør en mer stressa og bekymra, iallfall meg.

Det var det jeg regna med når jeg tenkte meg om, men den lille tida hvor jeg fikk for meg at jeg måtte bytte og ikke hadde påfyll gjorde meg litt stressa ;) alt dette nye og tankene på at man så gjerne vil i mål snart gjør at alle sånne ting gjør en mer stressa og bekymra, iallfall meg.

Det skjønner jeg veldig godt, og jeg kjenner meg sånn igjen! Det er null rom for tull og tøys med disse medisinene og tidspunktene for dette her. Altfor viktig det vi holder på med. Jeg skal starte på ny sprayflaske i morgen (flaske nummer tre), og måtte i helgen både dobbel og trippelsjekke at det ikke var i dag. :p

I dag har jeg medisinfri dag for første gang på fem uker, og det er så deilig dere! :D Nå håper jeg bare eggene er klare der inne til å hentes ut i morgen. Føles som stille før stormen hehe:p
Og nå er det jo masse som skjer med dere andre de neste dagene også, håper det går bra med alle kontroller og sprøytestart og alt mulig! :)

Tr har enda ikke meldt sin ankomst, men kjenner at det er like før, så tipper at han kommer i løpet av idag eller imorgen :-) mange her inne som har hatt uttak alt? ;-)

I dag har jeg medisinfri dag for første gang på fem uker, og det er så deilig dere! :D Nå håper jeg bare eggene er klare der inne til å hentes ut i morgen. Føles som stille før stormen hehe:p
Og nå er det jo masse som skjer med dere andre de neste dagene også, håper det går bra med alle kontroller og sprøytestart og alt mulig! :)
Aaah den medisinfrie dagen er så god!! :) :) krysser fingre for maaaange flotte egg i morgen <3

Det er veldig nervepirrende dager framover, for ikke snakke om de to ukene etter innsett. Krysser fingre og tær for god uttelling og gledelig resultat!

Åh. Så herlig og spennende! Masse lykke til i morgen. :)

Tr har enda ikke meldt sin ankomst, men kjenner at det er like før, så tipper at han kommer i løpet av idag eller imorgen :-) mange her inne som har hatt uttak alt? ;-)

Håper tanta dukker opp nå. :)

Ingen som har meldt inn uttak i tråden her enda, men Giraffen har i morgen hvert fall. :D

Hei :) Har fulgt denne gruppen hele tiden jeg, for håpet at jeg skulle få være med her.

Skal på UL i morgen for å sjekke slimhinnen, og så blir det innsett av en fryst blastocyst neste uke. Jeg skal gjøre det i naturlig syklus. Jeg tilhører fertilitetssenteret.

Dette er jo ei stor gruppe med mange aktive brukere :) Håper på mange fine maibabyer, selvfølgelig :D

Noen andre som skal ha frys?

Hei :) Har fulgt denne gruppen hele tiden jeg, for håpet at jeg skulle få være med her.

Skal på UL i morgen for å sjekke slimhinnen, og så blir det innsett av en fryst blastocyst neste uke. Jeg skal gjøre det i naturlig syklus. Jeg tilhører fertilitetssenteret.

Dette er jo ei stor gruppe med mange aktive brukere :) Håper på mange fine maibabyer, selvfølgelig :D

Noen andre som skal ha frys?

Så spennende at du skal ha innsett neste uke. :) Velkommen med her. :D Det skal bli mange mai-babyer nå.

Aaah den medisinfrie dagen er så god!! :) :) krysser fingre for maaaange flotte egg i morgen <3
Det er veldig nervepirrende dager framover, for ikke snakke om de to ukene etter innsett. Krysser fingre og tær for god uttelling og gledelig resultat!
Åh. Så herlig og spennende! Masse lykke til i morgen. :)
Tusen takk for varme tanker og kryssede fingre!! :) <3 Gruer meg litt til at det kan gjøre vondt, men hva man ikke gjør for å få en mini;) Skal holde dere oppdatert!

Back
Topp