Trollmor 86
Andre møte med forumet
Blir med i denne tråden jeg også , tr kom på søndag.. starter sprøyter i dag, prøvd i 4år på egen hånd, viser seg at mannen har dårlig sædkvalitet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir med i denne tråden jeg også , tr kom på søndag.. starter sprøyter i dag, prøvd i 4år på egen hånd, viser seg at mannen har dårlig sædkvalitet
Giraffen - Lykke til i dag!!!
Jeg er på spraydag 31, altså uke 4 og dag 3. Det betyr at jeg skal i gang med tredje sprayflaske i dag. I morgen er første kontroll. Jeg er spent.![]()
Skjønner ingenting nå, tr har enda ikke kommet, EL var jo på tiden så den skulle jo komme igår trodde jeg, eltesten var på det sterkeste en dag senere enn forventet og så ble den svakere igjen så var så sikker på at den skulle vært her nå. Begynner å bli lei meg:-( vil jo komme igang med ivf snart
Kjenner du symptomer da? Håper hun snart viser seg![]()
Nå er det over og jeg er hjemme igjen!
De fikk ut hele 16 egg!!Så litt fler enn de så på ul kontrollen forrige uke. Og prøven til samboeren så ganske bra ut også heldigvis
(han har hatt både dårlig og normal før). Så da håper vi at de kan gjøre IVF og ikke ICSI, kan også hende de gjør litt av begge hvis mange nok av eggene er bra og de er usikre.
Huff som jeg gruet meg, men det gikk faktisk ganske greit altså! Og varte jo ikke lengeLitt vondt var det selvfølgelig innimellom, men langt fra så ille jeg var redd for. Hadde glatt gjort det igjen hvis det må til
Og så er det veldig motiverende når de sier at de finner egg underveis, da er jo alt verdt det uansett!
Nå må vi bare smøre oss med tålmodighet til de ringer oss i morgen formiddag med dommen om eggene har blitt befruktet!!
Åh, klart du er spentRar følelse når man har ventet på noe så utrolig lenge.
De fikk ut hele 16 egg!!Så litt fler enn de så på ul kontrollen forrige uke. Og prøven til samboeren så ganske bra ut også heldigvis
(han har hatt både dårlig og normal før). Så da håper vi at de kan gjøre IVF og ikke ICSI, kan også hende de gjør litt av begge hvis mange nok av eggene er bra og de er usikre.
Huff som jeg gruet meg, men det gikk faktisk ganske greit altså! Og varte jo ikke lengeLitt vondt var det selvfølgelig innimellom, men langt fra så ille jeg var redd for. Hadde glatt gjort det igjen hvis det må til
Og så er det veldig motiverende når de sier at de finner egg underveis, da er jo alt verdt det uansett!
Nå må vi bare smøre oss med tålmodighet til de ringer oss i morgen formiddag med dommen om eggene har blitt befruktet!!
Lykke til på mandag daÅåh, lykke til, skal se på eggene mine på ul på mandag... tiden går så altfor tregt. . Mannen min har levert 1sædprøve og den viste 2mill pr milliliter, det vae visst større sjanse og vinne i lotto enn at vi kunne bli gravid på egen hånd mente de. Fant ingenting galt med meg så krysser fingrene for at det går på første forsøk![]()
Takk! Mer venting nå, det tar aldri slutt hehe!Gratulerer med 16 egg!Håper du får god befruktning.
Takk for kryssingSå spennende! Krysser alt jeg har, bra med 16 stk da![]()
Veldig fint å høre at det ikke var så veldig vondt, og det må jo bare gjøres for at vi skal få det vi vil![]()
Takk! Mer venting nå, det tar aldri slutt hehe!Masse lykke til på kontrollen din i morgen!! Tvi tvi!
![]()
Da har jeg satt første sprøyte, UL på mandag. Begynte med bemfola i dag og starter med orgalutran på lørdag.
Takk for detLykke til på mandag daHvis han bare har tatt en prøve skal du ikke se bort i fra at den plutselig kan være bedre beste gang, det skjedde med oss! Og uansett trenger man jo ikke nødvendigvis mange når de får ekstra hjelp inn i egget
![]()