Glad for at det fort blir lettere. I morra kveld må jeg gjøre det på jobb og da kan jeg ikke bruke lang tid.Så godt å være i gang da! Spennende dager fremoverRart hvor fort man blir vant til det og
Siste runde på deg satser vi på!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glad for at det fort blir lettere. I morra kveld må jeg gjøre det på jobb og da kan jeg ikke bruke lang tid.Så godt å være i gang da! Spennende dager fremoverRart hvor fort man blir vant til det og
Siste runde på deg satser vi på!!
Det fikser du greit!Glad for at det fort blir lettere. I morra kveld må jeg gjøre det på jobb og da kan jeg ikke bruke lang tid.
Nei, håper det kan være siste runde. Det som er fint er at det gjør ikke vondt, er bare den psykiske barrieren å perforere huden med nåla som må overvinnes!![]()
Jeg også!Vi ligger ganske likt altså, jeg starter også med sprøyter 19.august![]()
Jeg også!Spray dag 7 nå. Svettet som liten gris i morges, ETTER dusjen....
Er for øvrig 12 dpo, megavonde boobs, murringer og helt blenda tester.
Ja tenk å være mannen nå heheTredje dag på gonal-f 200ie. Oppblåst vondt i magen og ustabil mage. Fint jeg tålte synarelaen bedre, men ble ikke sånn av gonal-f sist. Har høyere dose nå, kan sikkert være det. Skulle ønske jeg var mannen bare for en liten stund![]()
Så bra! Lykke til på sprøyterDa er mensen kommet så da blir det oppstart med Bemfola i morgen Første forsøk på oss så dette blir spennende
DA var siste stikker med puregon satt!!Spennende dager nå
![]()
Da er mensen kommet så da blir det oppstart med Bemfola i morgen Første forsøk på oss så dette blir spennende
Gøy med sms! (Ikke at noen av oss trenger påminnelse for å dukke opp sånn som vi teller ned heheJeg fikk sms-påminnelse om timen min på Ullevål på onsdag.Håper at det blir Bemfola fra torsdag. Må jo være nedregulert nå. Det er dag 29 på Synarela i dag, jeg begynner på spray-flaske nummer tre på tirsdag.
![]()
Gøy med sms! (Ikke at noen av oss trenger påminnelse for å dukke opp sånn som vi teller ned hehe) Håper du får klarsignal
![]()
Jeg villlll ha mensen straks!!!! :O
Sender framskyndende mensetanker din vei!Jeg villlll ha mensen straks!!!! :O
Du er nok nedregulert ja, jeg sprayet jo bare 14 dager før sprøytestartJeg fikk sms-påminnelse om timen min på Ullevål på onsdag.Håper at det blir Bemfola fra torsdag. Må jo være nedregulert nå. Det er dag 29 på Synarela i dag, jeg begynner på spray-flaske nummer tre på tirsdag.
![]()