* Innsett i august *

Så godt å være i gang da! Spennende dager fremover:D Rart hvor fort man blir vant til det og;) Siste runde på deg satser vi på!!
Glad for at det fort blir lettere. I morra kveld må jeg gjøre det på jobb og da kan jeg ikke bruke lang tid.

Nei, håper det kan være siste runde. Det som er fint er at det gjør ikke vondt, er bare den psykiske barrieren å perforere huden med nåla som må overvinnes! :-)

Ja, jeg har egentlig ikke sprøyteskrekk, men jeg er jo ikke vant med eller begeistret over at jeg må stikke meg selv. :p Det går nok helt sikkert bra, og du fikser det helt sikkert raskt på jobb. :)

Vi ligger ganske likt altså, jeg starter også med sprøyter 19.august:D
Jeg også! :) Spray dag 7 nå. Svettet som liten gris i morges, ETTER dusjen....

Er for øvrig 12 dpo, megavonde boobs, murringer og helt blenda tester.

Jeg også! :) Spray dag 7 nå. Svettet som liten gris i morges, ETTER dusjen....

Er for øvrig 12 dpo, megavonde boobs, murringer og helt blenda tester.

Hehe, huff :-/
Her har jeg fått en kraftig forkjølelse akkurat samtidig som tanta kom på besøk... Så her er det hormoneksplosjon for tiden! Alle bivirkninger er på plass ;)
Så jeg føler med deg! :)

DA var siste stikker med puregon satt!! :D:D Spennende dager nå :D

Tredje dag på gonal-f 200ie. Oppblåst vondt i magen og ustabil mage. Fint jeg tålte synarelaen bedre, men ble ikke sånn av gonal-f sist. Har høyere dose nå, kan sikkert være det. Skulle ønske jeg var mannen bare for en liten stund :-)

Tredje dag på gonal-f 200ie. Oppblåst vondt i magen og ustabil mage. Fint jeg tålte synarelaen bedre, men ble ikke sånn av gonal-f sist. Har høyere dose nå, kan sikkert være det. Skulle ønske jeg var mannen bare for en liten stund :-)
Ja tenk å være mannen nå hehe;)
Føler med deg! Jeg har også vært oppblåst og øm den siste uken. Og hver gang jeg nyser eller hoster eller noe sånt så føler jeg eggstokkene hopper rundt nedi der! :p Og så har jeg blitt så fryktelig trøtt!
Håper formen din blir bedre etterhvert:)

DA var siste stikker med puregon satt!! :D:D Spennende dager nå :D

Hvordan opplever du Puregon? Gikk på Gonal F sist og er nysgjerrig på hvilke bivirkninger andre kjenner? :) venter på mensen nå så jeg får begynt på mine kjære sprøyter igjen

Da er mensen kommet så da blir det oppstart med Bemfola i morgen Første forsøk på oss så dette blir spennende

Så spennende at du straks er i gang med Bemfola. :D

Jeg fikk sms-påminnelse om timen min på Ullevål på onsdag. :D Håper at det blir Bemfola fra torsdag. Må jo være nedregulert nå. Det er dag 29 på Synarela i dag, jeg begynner på spray-flaske nummer tre på tirsdag. :)

Jeg fikk sms-påminnelse om timen min på Ullevål på onsdag. :D Håper at det blir Bemfola fra torsdag. Må jo være nedregulert nå. Det er dag 29 på Synarela i dag, jeg begynner på spray-flaske nummer tre på tirsdag. :)
Gøy med sms! (Ikke at noen av oss trenger påminnelse for å dukke opp sånn som vi teller ned hehe;)) Håper du får klarsignal:D

Gøy med sms! (Ikke at noen av oss trenger påminnelse for å dukke opp sånn som vi teller ned hehe;)) Håper du får klarsignal:D

Nei, jeg trengte ikke påminnelse for å huske dette. :p

Jeg villlll ha mensen straks!!!! :O

Du er nok nedregulert ja, jeg sprayet jo bare 14 dager før sprøytestart :-)

Back
Topp