Skravletråd

Veldig farlig! Man får lyst å ta turen og svi av noen tusen, for å si det sånn!
Tør ikke ta turen helt ennå - VET at lommeboken ikke kommer uskadet ut derfra :P

Må uansett vente til det blir lønning - før det må vel mat heller prioriteres :P

Tør ikke ta turen helt ennå - VET at lommeboken ikke kommer uskadet ut derfra :P

Må uansett vente til det blir lønning - før det må vel mat heller prioriteres :P
Hadde tenkt å ta en tur i høst, men nå jeg vi fått kjøpt billig og brukt det meste vi trengte likevel, så blir nok ikke noe av..
Men gud, så lyst man får da;)

Fort gjort npr 99% av posten er reklame likevel!:D Eller var det med vilje?:P

Vurderte det litt, men gadd ikke :P er så tiltak å ta papiret ut igjen av huset så det er så enkelt å ploppe det rett i innsamlingen fra postkassa :P liker IKEA jeg også altså :D

Blir jo en ekstra koselig jul i år da;) pynter du mye?
Begge sofaene går fra grå til røde, røde gardiner, rød duk, benk får rødt teppe og puter i rødt og hvit:) så er det noen nisser og hjerter;) :)
Kjøkken får litt røde bånd og slikt, gang får røde tepper og nisse, kurvflettet juletre med lys:)
Er bare til jul jeg pynter, gjør ikke det til påske eller noe:)

Vedlegg

• 1439217623493.jpg
    1439217623493.jpg
    44,6 KB · Visninger: 5
  • 1439217633254.jpg
    1439217633254.jpg
    39,8 KB · Visninger: 5
  • 1439217643933.jpg
    1439217643933.jpg
    60,3 KB · Visninger: 5
Hadde tenkt å ta en tur i høst, men nå jeg vi fått kjøpt billig og brukt det meste vi trengte likevel, så blir nok ikke noe av..
Men gud, så lyst man får da;)
Veldig lyst - vet vi skal kjøpe inn madrass til senga vi skal få, pluss litt til... tenker at det blir farlig :)

Vurderte det litt, men gadd ikke :P er så tiltak å ta papiret ut igjen av huset så det er så enkelt å ploppe det rett i innsamlingen fra postkassa :P liker IKEA jeg også altså :D
Skjønner:D blir ført liggende lengre enn nødvendig når man først tar det inn i hus:P

Begge sofaene går fra grå til røde, røde gardiner, rød duk, benk får rødt teppe og puter i rødt og hvit:) så er det noen nisser og hjerter;) :)
Kjøkken får litt røde bånd og slikt, gang får røde tepper og nisse, kurvflettet juletre med lys:)
Er bare til jul jeg pynter, gjør ikke det til påske eller noe:)
Blir jo fint det da!:) Jeg og har ektorp sofa, men er hvit hjørnesofa. Vi og har rød hjul hjemme hos oss, selv om trenden er å pynte med hvit pynt. Syns rødt til jul er koseligst:)

Pynter med rødt med en gang jeg! Er ikke så flink til å pynte med lilla først og så bytte til rødt :o

Nope:) men kanskje jeg gjør det i år:D bestiller du i posten, eller drar du dit å kjøper liksom? Bor ikke såå nærme at jeg gidder å kjøre dit bare for julepynt heller:P Eller fornyer jeg veldig lite av julepynt fra år til år. Har liksom de faste tingene jeg pynter med

Back
Topp