Fikk ny IKEA katalog i posten idagSå mye fint
![]()
Wops den gikk rett i papirinnsamlingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ny IKEA katalog i posten idagSå mye fint
![]()
Fort gjort npr 99% av posten er reklame likevel!Wops den gikk rett i papirinnsamlingen![]()
Tør ikke ta turen helt ennå - VET at lommeboken ikke kommer uskadet ut derfraVeldig farlig! Man får lyst å ta turen og svi av noen tusen, for å si det sånn!
Ja de har det jammen! Tror ikke de vill ha oss gravide der![]()
Haha jajeg har en imsdal vannflaske i fryseren som jeg skal kose meg med i kveld
hehe
Hadde tenkt å ta en tur i høst, men nå jeg vi fått kjøpt billig og brukt det meste vi trengte likevel, så blir nok ikke noe av..Tør ikke ta turen helt ennå - VET at lommeboken ikke kommer uskadet ut derfra![]()
Må uansett vente til det blir lønning - før det må vel mat heller prioriteres![]()
Kikka i den, å fant ut at jeg gledet meg til de skal komme med jule kolleksjon sin![]()
Hahaha jaså lur var jeg ikke i dag
men kan ikke være lenge igjen nå
det er dette som er drit med å lage mosen selv
![]()
Aldri handla julegreier på IKEA jegÅh ja! Elsker jul på IKEA![]()
Fang besøket har gått)
Fort gjort npr 99% av posten er reklame likevel!Eller var det med vilje?
![]()
Begge sofaene går fra grå til røde, røde gardiner, rød duk, benk får rødt teppe og puter i rødt og hvitBlir jo en ekstra koselig jul i år dapynter du mye?
Veldig lyst - vet vi skal kjøpe inn madrass til senga vi skal få, pluss litt til... tenker at det blir farligHadde tenkt å ta en tur i høst, men nå jeg vi fått kjøpt billig og brukt det meste vi trengte likevel, så blir nok ikke noe av..
Men gud, så lyst man får da![]()
SkjønnerVurderte det litt, men gadd ikkeer så tiltak å ta papiret ut igjen av huset så det er så enkelt å ploppe det rett i innsamlingen fra postkassa
liker IKEA jeg også altså
![]()
Veldig lyst - vet vi skal kjøpe inn madrass til senga vi skal få, pluss litt til... tenker at det blir farlig![]()
Blir jo fint det da!Begge sofaene går fra grå til røde, røde gardiner, rød duk, benk får rødt teppe og puter i rødt og hvitså er det noen nisser og hjerter
![]()
Kjøkken får litt røde bånd og slikt, gang får røde tepper og nisse, kurvflettet juletre med lys![]()
Er bare til jul jeg pynter, gjør ikke det til påske eller noe![]()
NopeIkke?![]()
Ååååh, det er godt da!Nå har jeg spist to kindermaxisånn går det når mannfolket aldri kommer hjem
![]()