◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Igår fikk jeg vite at en av mine nærmeste venniner er blitt gravid .. Har holdt på like lenge som oss så er selvsagt kjempe gla på deres vegne! Men kjenner fortsatt at jeg er skikkelig missunlig. Tatt test idag som er blendahvit 9/10 dpo...

Da er teste-tøsa på plass igjen gitt. Skulle ikke teste før til fredag, men i dag, 7dpo klarte jeg ikke la være. Blenda hvit selvsagt!

Men jeg er ikke tørr ellers da. Masse gul utflod, sånn kremete og rart :confused:

Aner ikke hva det kan tyde på. Pleier å ha det dagen før eller rett før jeg begynner å spotte, men det er jo altfor tidlig nå!

Igår fikk jeg vite at en av mine nærmeste venniner er blitt gravid .. Har holdt på like lenge som oss så er selvsagt kjempe gla på deres vegne! Men kjenner fortsatt at jeg er skikkelig missunlig. Tatt test idag som er blendahvit 9/10 dpo...

Føler med deg! Det er heldigvis litt tidlig å teste enda, men om et par dager, satser vi på at noe dukker opp! :)
Jeg har det slik med min bestevenn også.. Men snart er det nok vår tur! Om å gjøre å holde seg tålmodig i denne ventetiden, men det er jo ikke så lett alltid! :)

kjenner jeg begynner å stresse litt, mannen må muligens på jobb denne uken, og el er ikke kommet enda! Han får ikke lov å reise før el har vært altså (som om jeg bestemmer det :p ) krysser fingrene!! kjedelig at noe sånt skal ødelegge..

kjenner jeg begynner å stresse litt, mannen må muligens på jobb denne uken, og el er ikke kommet enda! Han får ikke lov å reise før el har vært altså (som om jeg bestemmer det :p ) krysser fingrene!! kjedelig at noe sånt skal ødelegge..
Føler med deg da min mann pendler. Kjipt er det hvis el ikke når å komme før han drar eller kommer før han kommer hjem igjen :(

Man skulle hatt en babymaking-permisjon til disse arbeidende mannfolka! :p hehe. Men det er skikkelig kjedelig når det kommer i veien, kjenner på den selv denne mnd.. :/

Back
Topp