Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også uvanlig tørr denne gangen etter el. Bruker ha utflod men nu føles det helt tørt. Eneste litt slim har kommet.Hmmm ekstremt tørre lepper idag, gravid symptom hihi?![]()
Ja det er lov å håpe? Tror heller jeg blir forkjølet, men litt positiv måten jo væreJeg er også uvanlig tørr denne gangen etter el. Bruker ha utflod men nu føles det helt tørt. Eneste litt slim har kommet.
Haha, jeg dørJa det er lov å håpe? Tror heller jeg blir forkjølet, men litt positiv måten jo være![]()
Hahahaha! Ja det er jo som regel sånn vi tenker her inneHaha, jeg dørTenkte på kjønnslepper, ikke munnen
huff!!!
Nesten så vi er litt rarHahahaha! Ja det er jo som regel sånn vi tenker her inne![]()
Igår fikk jeg vite at en av mine nærmeste venniner er blitt gravid .. Har holdt på like lenge som oss så er selvsagt kjempe gla på deres vegne! Men kjenner fortsatt at jeg er skikkelig missunlig. Tatt test idag som er blendahvit 9/10 dpo...
Var faktisk litt deilig å vaske deVindusvask hørtes faktisk bedre ut enn kontor og overtid....
Føler med deg da min mann pendler. Kjipt er det hvis el ikke når å komme før han drar eller kommer før han kommer hjem igjenkjenner jeg begynner å stresse litt, mannen må muligens på jobb denne uken, og el er ikke kommet enda! Han får ikke lov å reise før el har vært altså (som om jeg bestemmer det) krysser fingrene!! kjedelig at noe sånt skal ødelegge..
Man skulle hatt en babymaking-permisjon til disse arbeidende mannfolka!kjenner jeg begynner å stresse litt, mannen må muligens på jobb denne uken, og el er ikke kommet enda! Han får ikke lov å reise før el har vært altså (som om jeg bestemmer det) krysser fingrene!! kjedelig at noe sånt skal ødelegge..
Føler med deg da min mann pendler. Kjipt er det hvis el ikke når å komme før han drar eller kommer før han kommer hjem igjen![]()
Man skulle hatt en babymaking-permisjon til disse arbeidende mannfolka!hehe. Men det er skikkelig kjedelig når det kommer i veien, kjenner på den selv denne mnd.. :/
Nei nå har jeg bare sånn typiske dpo smerter. Ganske sikker på at el va den 5Hvordan går det? Har du hatt noe mer symptomer på EL? eller at den har vært?