Ja det er detBra du har tegneboken da
Skal se om jeg får til den bootien jeg - youtube, I'm baaack
Gleder meg til å se resultatet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er detBra du har tegneboken da
Skal se om jeg får til den bootien jeg - youtube, I'm baaack
Oh the yummyness!!!
nei, det var ikke meningen...
Ok, thank you!
Du får spørre meg om kakebaking en annen ganghehe.
Og når det står legges opp med 2 tråder? Er det da 2 ulike farger? Eller samme farge og samme garn?
Malla sa jeg trengte 3 nøster sånn ca.
http://www.nille.no/garn/ull/babymerino/gar3803/
Denne likte jeg for eks.
hihi ja.skal det være en barbiekakeOh the yummyness!!!![]()
her har jeg 2 store reginger som må betales og når det er gjort er det rimelig tomt. Heldigvis lønn på ons![]()
Flink du er, her er bare 1 maskin ferdig. Er usikker på om det blir flere, pga vannlekasje![]()
Gleder meg til å se resultatet - hehe trenger ikke være barbie engang - bare at det smaker som det ser uthihi ja.skal det være en barbiekake?
ahhh jeg er med...Ja ser ut som du skal strikke med to tråder på en gang. Farge velger du selv, to like eller en hvit og en rosa f.eks
Det tryggeste er å gå på strikkebutikken og kjøpe drops fabel siden det er det garnet som står i oppskriften. Vet ikke helt strikkefastheten på det garnet, men ellers kan du kjøpe annet garn med lik strikkefasthet![]()
Gleder meg til å se resultatet - hehe trenger ikke være barbie engang - bare at det smaker som det ser ut
(Skulle trodd jeg hadde spist nok kake etter lørdagen, men)
Hehe ja blir fort tomt gittmen tror jeg får penger i dag
![]()
jeg ååå...Jeg begynner å bli sulten igjen allerede![]()