◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Hehe - ja det er det da. Men tror ærlig talt ikke jeg hadde klart å somle meg til jobb hvis jeg plutselig satt med positiv test i hånden en mandag liksom!

Hehe. Det var det da. Hadde hatt vanskelig for å fokusere hvertfall :-P Mulig jeg hadde ringt å sagt jeg var sjuk før jeg hadde ringt gyn å mast meg til en ul.

Aner ikke når/om jeg har hatt el. Tok ikke med tester på ferie fordi jeg har stabil syklus og skulle ha el rett etter jeg kom hjem. Har bare fått negative tester nå. Kjedelig å ha null kontroll.

Hva skjer? Testet meg nå fordi jeg er så rar i kroppen... er bare 5 DPO og kunne skimte en strek... da hadde jeg bare holdt på tisset i to timer (hadde drukket så mye, så måtte på do), sikkert en av de berømte skyggestrekene, men syns den er rosa..... bare veldig, veldig svak.... får holde meg til kl 22 i kveld, da er det fire timer siden forrige dobesøk, og prøve igjen da.... men det skal vel være umulig å få positiv test allerede..?

Har du fått testet enda eller? :P Er spent og nysgjerrig på deg her! Heier på deg! ;)

testet nå, den ble lik som sist.. selv om jeg ventet i 4 timer så var tisset veldig lyst.... tror jeg venter til i morgen tidlig ;D

Spirer ♡

♢Mandag 17.08
FrøkenSnuppelure, pp 2
Sinita79, pp 22
Pilot, pp6 etter SA
Belle58, pp 2
Medax
Sillien
Mangomamma, pp1

♢Tirsdag 18.08
kaia000
Hope90, pp42
BiensBlomst

♢Onsdag 19.08
Elentari, pp2
Terne, pp1 etter MA
AlleGodeTingeErTre <3, pp 14
Thers, pp 2
EndeligPrøver

♢Torsdag 20.08
Bina
Cathy med Adrian
Lilly, pp2
Bare-Tone, pp 8

♢Fredag 21.08
Catty21, pp?
Englemamma for to, pp 5 etter ma fra 3 til 4 <3, pp1 etter ma
Christine_s, pp1 etter ma

♢Lørdag 22.08
Prøverpåigjen2015
Gullkorn, pp5
Gulsløyfe, pp17
Lenateacup, pp2

♢Søndag 23.08
Xtina87, pp2
vilhanr5

♡Gravid

☆TR

♢Passert IKM

♧Ikke oppdatert

Husk å gi beskjed på oppropslisten når du blir gravid og flytter over R til termin forum :)

Kan du føre meg opp på 21.08.15? :)

testet nå, den ble lik som sist.. selv om jeg ventet i 4 timer så var tisset veldig lyst.... tror jeg venter til i morgen tidlig ;D

Husk å holde oss oppdatert da!:D

Hjelp, jeg vet ikke lenger når jeg hadde eggløsning. Trodde jeg var 3 dpo i dag, men i dag sank tempen min til det den pleier å være 1 dpo. Pleier alltid å stige gradvis over 3 dager. Håper ikke eggløsning var i går, for i så fall traff vi ikke like bra :(

Hjelp, jeg vet ikke lenger når jeg hadde eggløsning. Trodde jeg var 3 dpo i dag, men i dag sank tempen min til det den pleier å være 1 dpo. Pleier alltid å stige gradvis over 3 dager. Håper ikke eggløsning var i går, for i så fall traff vi ikke like bra :(

Hm her satte plutselig fertility friend tilbake el til torsdag noe som gjør meg bare 3 dpo og ikke 5 dpo. Syns ikke helt det stemmer med symptomene og kroppen min......onsdag morgen hadde jeg litt EL.slim på do, men resten av dagen ble det mer melkete /kremete.
Hvis jeg fjerner EL slim fra onsdagen og legger inn kremete istedenfor, så setter den EL tilbake til tirsdag igjen.
Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre..... Og hva som blir mest korrekt.
Jeg er altså enten 3 dpo eller 5 ;)

Oi, nå reiste jeg meg raskt opp i sengen og da fikk jeg sinnsyke sånne ligament lignende smerter på høyre side. altfor tidlig men husker de strekksmertene fra forrige graviditet

Hm her satte plutselig fertility friend tilbake el til torsdag noe som gjør meg bare 3 dpo og ikke 5 dpo. Syns ikke helt det stemmer med symptomene og kroppen min......onsdag morgen hadde jeg litt EL.slim på do, men resten av dagen ble det mer melkete /kremete.
Hvis jeg fjerner EL slim fra onsdagen og legger inn kremete istedenfor, så setter den EL tilbake til tirsdag igjen.
Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre..... Og hva som blir mest korrekt.
Jeg er altså enten 3 dpo eller 5 ;)
Da er vi nesten i samme båt. Jeg var sikker på at eggløsning var på torsdag, og alt annet tydet på det. Hvis jeg bare er 1 dpo i dag var eggløsning på dag 18. Skjønner ikke hvorfor eggløsning alltid skal være så sen. Virker som den blir mer forskjøvet jo senere vi har sex. Eggløsningsslimet derimot ble borte for 3 dager siden, så nå skjønner jeg ikke mye av dette. Blir jo ikke skikkelige prøvere før neste måned, så får heller ha sex hver dag både før og etter eggløsning da :)

Da er vi nesten i samme båt. Jeg var sikker på at eggløsning var på torsdag, og alt annet tydet på det. Hvis jeg bare er 1 dpo i dag var eggløsning på dag 18. Skjønner ikke hvorfor eggløsning alltid skal være så sen. Virker som den blir mer forskjøvet jo senere vi har sex. Eggløsningsslimet derimot ble borte for 3 dager siden, så nå skjønner jeg ikke mye av dette. Blir jo ikke skikkelige prøvere før neste måned, så får heller ha sex hver dag både før og etter eggløsning da :)
Bruker du fertility friend? Jeg ble plutselig så usikker på om jeg skal logge el slim når jeg bare hadde det på en dotur, resten var jo kremete? Man skal vel logge det det er mest av, eller? Kjedelig at den lille detaljen skal avgjøre med to hele dager!

Bruker du fertility friend? Jeg ble plutselig så usikker på om jeg skal logge el slim når jeg bare hadde det på en dotur, resten var jo kremete? Man skal vel logge det det er mest av, eller? Kjedelig at den lille detaljen skal avgjøre med to hele dager!
Jeg bruker FemCal regner med den fungerer på samme måte. Nå har jeg tempet flere år da siden jeg har brukt det som prevensjon, så legger omtrent aldri inn temp lenger. Har det i hodet i steden. Jeg ville stolt mer på temperatur enn på slim tror jeg. Slim kan jo komme av så mye annet også, eller det kan ligge igjen fra tidligere.

Jeg bruker FemCal regner med den fungerer på samme måte. Nå har jeg tempet flere år da siden jeg har brukt det som prevensjon, så legger omtrent aldri inn temp lenger. Har det i hodet i steden. Jeg ville stolt mer på temperatur enn på slim tror jeg. Slim kan jo komme av så mye annet også, eller det kan ligge igjen fra tidligere.
Ja da satser vi på det!

Men- nå hadde jeg gulaktig slim når jeg sto opp nå igjen! Men det kan ikke stemme? Jeg har ligget på ca 36,4 helt frem til nå hvor den ligger mellom 36,8 og 36,9. Så el har jo vært. Men hvorfor gulaktig stretchy slim nå? Argh, til å bli smårar av dette her

Aner ikke når/om jeg har hatt el. Tok ikke med tester på ferie fordi jeg har stabil syklus og skulle ha el rett etter jeg kom hjem. Har bare fått negative tester nå. Kjedelig å ha null kontroll.

Samme her, tenkte å slappe av denne pp.. En nå lurer jeg bare på hvor jeg er i syklusen... Er på cd 15, burde jeg tatt en el-test idag kanskje?

Ja da satser vi på det!

Men- nå hadde jeg gulaktig slim når jeg sto opp nå igjen! Men det kan ikke stemme? Jeg har ligget på ca 36,4 helt frem til nå hvor den ligger mellom 36,8 og 36,9. Så el har jo vært. Men hvorfor gulaktig stretchy slim nå? Argh, til å bli smårar av dette her
Nei, det et jo ikke så lett å forklare. Kroppen gjør så mye rart.

Back
Topp