◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Har en del smerter i magen, helt nederst... Litt stikninger også, de begynte igår.. Har jeg el da? Nærmer seg kanskje?

Masse lykke til dere :)

Da satser vi dpo... 1 dpo i dag:-p blir spennende dager i vente. Fått lagt to ganske presise aksjer. Så dette må bli bra:-D krysser fingrer for oss alle her inne

Jeg er 5 dpo. Sitter her å lurer på når jeg skal teste. Når starter dere å teste? Eller hvor lenge har dere planer om å holde dere? Jeg har noen forferdelig humørsvingninger om dagen. Kanskje det er noe på lur? :-P

Klarer nok ikke å holde meg så lenge. Tester nok 10 eller 11 dpo. Hvis jeg skal drikke tester jeg rett før.

Jeg er 5 dpo. Sitter her å lurer på når jeg skal teste. Når starter dere å teste? Eller hvor lenge har dere planer om å holde dere? Jeg har noen forferdelig humørsvingninger om dagen. Kanskje det er noe på lur? :p

Mange tester skal vel kunne være positive fra 10 dpo. Jeg tester sikkert første på kvelden 9 dpo ;p

jeg er på cd14, men har ikke sett noe elslim enda.. så kansje den kommer litt senere denne gangen også! blir nok ikke lagt inn aksjer idag, mannen er sliten og litt dårlig :( satser på han er bedre til imorgen :)

Hva skjer? Testet meg nå fordi jeg er så rar i kroppen... er bare 5 DPO og kunne skimte en strek... da hadde jeg bare holdt på tisset i to timer (hadde drukket så mye, så måtte på do), sikkert en av de berømte skyggestrekene, men syns den er rosa..... bare veldig, veldig svak.... får holde meg til kl 22 i kveld, da er det fire timer siden forrige dobesøk, og prøve igjen da.... men det skal vel være umulig å få positiv test allerede..?

Jeg er 5 dpo. Sitter her å lurer på når jeg skal teste. Når starter dere å teste? Eller hvor lenge har dere planer om å holde dere? Jeg har noen forferdelig humørsvingninger om dagen. Kanskje det er noe på lur? :-P
Jeg håper jeg klarer å holde meg til ikm denne gangen :) men det er ikke alltid det blir slik :P

Hva skjer? Testet meg nå fordi jeg er så rar i kroppen... er bare 5 DPO og kunne skimte en strek... da hadde jeg bare holdt på tisset i to timer (hadde drukket så mye, så måtte på do), sikkert en av de berømte skyggestrekene, men syns den er rosa..... bare veldig, veldig svak.... får holde meg til kl 22 i kveld, da er det fire timer siden forrige dobesøk, og prøve igjen da.... men det skal vel være umulig å få positiv test allerede..?
Test I morgen tidlig :)

5 dpo var ekstremt tidlig. Blir spennende å høre hva resultatet blir på neste test :)

Jeg håper jeg klarer å holde meg til ikm denne gangen :) men det er ikke alltid det blir slik :P

Lurer på om jeg skal ta en test på fredag, for da er jeg 11 dpo. Har lang fri, så da har man tid på å bearbeide resultatet før man skal jobbe igjen.

Oi, så spennende! Blir spennende å høre resultatet av neste test! Legg ut bilde da vel ;) Tror det skal være mulig å få positiv test så tidlig, særlig hvis det er tvillinger :woot:

Back
Topp