Har en del smerter i magen, helt nederst... Litt stikninger også, de begynte igår.. Har jeg el da? Nærmer seg kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du vel kanskje 6 dpo vil jeg tippeVet ikke hvor mange dpo jeg er. Men i morgen er det en uke siden positiv el test![]()
Jeg er 5 dpo. Sitter her å lurer på når jeg skal teste. Når starter dere å teste? Eller hvor lenge har dere planer om å holde dere? Jeg har noen forferdelig humørsvingninger om dagen. Kanskje det er noe på lur?![]()
Mange tester skal vel kunne være positive fra 10 dpo. Jeg tester sikkert første på kvelden 9 dpo ;p
Jeg håper jeg klarer å holde meg til ikm denne gangenJeg er 5 dpo. Sitter her å lurer på når jeg skal teste. Når starter dere å teste? Eller hvor lenge har dere planer om å holde dere? Jeg har noen forferdelig humørsvingninger om dagen. Kanskje det er noe på lur?![]()
Test I morgen tidligHva skjer? Testet meg nå fordi jeg er så rar i kroppen... er bare 5 DPO og kunne skimte en strek... da hadde jeg bare holdt på tisset i to timer (hadde drukket så mye, så måtte på do), sikkert en av de berømte skyggestrekene, men syns den er rosa..... bare veldig, veldig svak.... får holde meg til kl 22 i kveld, da er det fire timer siden forrige dobesøk, og prøve igjen da.... men det skal vel være umulig å få positiv test allerede..?
Er du helt sikker på når EL var da? 5 dpo skal vel ikle være mulig å få positiv test?det skal jeg nokmen MÅ i kveld også
![]()
Hva skjer? Testet meg nå fordi jeg er så rar i kroppen... er bare 5 DPO og kunne skimte en strek... da hadde jeg bare holdt på tisset i to timer (hadde drukket så mye, så måtte på do), sikkert en av de berømte skyggestrekene, men syns den er rosa..... bare veldig, veldig svak.... får holde meg til kl 22 i kveld, da er det fire timer siden forrige dobesøk, og prøve igjen da.... men det skal vel være umulig å få positiv test allerede..?
Jeg håper jeg klarer å holde meg til ikm denne gangenmen det er ikke alltid det blir slik
![]()
Alltid fint om man kan teste før en helg...da kan man bearbeide resultatet - uansett resultat.Lurer på om jeg skal ta en test på fredag, for da er jeg 11 dpo. Har lang fri, så da har man tid på å bearbeide resultatet før man skal jobbe igjen.
Hva skjer? Testet meg nå fordi jeg er så rar i kroppen... er bare 5 DPO og kunne skimte en strek... da hadde jeg bare holdt på tisset i to timer (hadde drukket så mye, så måtte på do), sikkert en av de berømte skyggestrekene, men syns den er rosa..... bare veldig, veldig svak.... får holde meg til kl 22 i kveld, da er det fire timer siden forrige dobesøk, og prøve igjen da.... men det skal vel være umulig å få positiv test allerede..?