Hva har jeg klaget på?Jaja, klag i vei daaaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har jeg klaget på?Jaja, klag i vei daaaa![]()
Oi, det kan jo bli litt mye?!Ja, er veldig kos. Har aldri hatt så mye besøk som nå etter at mini komvi har bare hatt EN besøksfri dag etter han ble født..og det var igår
![]()
Skal dere kjøpe ny?Mannen har dratt for å se på i oppvaskmaskin![]()
Ligge på sofaen!Så var barneselskapet over og vi er hjemme igjen. Skal i forening i kveld kl 19.30, blir kjekt. Hva er deres plan for kvelden?
Ja kanskje. På tide med nySkal dere kjøpe ny?![]()
Så kjekt med slike venninnerJaBlir bytur, og han skal klippe seg. Har time hos ei venninne som er frisør. Hva skal du i mårra?
Gratulerer med detHurra, 1000 innlegg!
Trist at det blir sånnVeldig også.. Særlig når det er snakk om besteforeldre!
Så deiligSå var barneselskapet over og vi er hjemme igjen. Skal i forening i kveld kl 19.30, blir kjekt. Hva er deres plan for kvelden?
Hørtes herlig utLigge på sofaen!
Hørtes ut som en bra dagHei på dere :-D
Nyladet mobil og frøken som snart skal i seng ;-)
Ble knallvær her, så ungene fikk bade ute og middagen spiste vi også ute i dag :-D
Gikk strålende med storebror på sfo i dag også, jenta han har gått med i bhg kom endelig i dag ;-)
God bedring daSå deilig
Vi er syke.. Pusler litt med maling på barnerommet, men blir ofte pause siden vi begge ikke er i form... Mangler fin maling i 2 hjørner og lister. Og evt et strøk til på døra og i hvinduet, får se når det er tørt.
Hihi, desperasjonens time er kommetHaha, ja skal man få innlegg så![]()
Hurra for barneselskap og hurra for forening.Så var barneselskapet over og vi er hjemme igjen. Skal i forening i kveld kl 19.30, blir kjekt. Hva er deres plan for kvelden?
TakkGod bedring da. Og lykke til med barnerommet. Hvilken farge maler dere?
Tja, får se hvor mye jeg orker ;-)Hørtes ut som en bra dagDa er du klar for mye skravling snart da
![]()
Var vel heller at jeg kjedet meg littHihi, desperasjonens time er kommet![]()