Ja ! Er jo rart å plutselig bli "redd" for flaska når hu har tatt den hele veienJa de skal jammen gjennom nok faser også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ! Er jo rart å plutselig bli "redd" for flaska når hu har tatt den hele veienJa de skal jammen gjennom nok faser også![]()
Ja, sikkert lurt; )Neihjelper bare til på gamle jobben, håper på å få jobb der igjen, så jeg stiller opp nå
![]()
Oi det er smart da. Og sikkert litt godt å komme litt ut også. Stressende med lillemor og flaskenekt selvfølgelig!Neihjelper bare til på gamle jobben, håper på å få jobb der igjen, så jeg stiller opp nå
![]()
Så herligkos med besøk!
Hvilken farge?Siste strøk blir malt på soverommet någleede
![]()
Henger meg påHvilken farge?
Greit å ha øitt alene tidJa, er veldig kos. Har aldri hatt så mye besøk som nå etter at mini komvi har bare hatt EN besøksfri dag etter han ble født..og det var igår
![]()
Vet ikkeHvilken farge?
Mannen som kjøpteHenger meg på![]()
Ja, sikkert lurt; )
Oi det er smart da. Og sikkert litt godt å komme litt ut også. Stressende med lillemor og flaskenekt selvfølgelig!
Ja det er detSiste strøk blir malt på soverommet någleede
![]()
Her har vi nesten ikke hatt besøk.. Og mini ble født i juniJa, er veldig kos. Har aldri hatt så mye besøk som nå etter at mini komvi har bare hatt EN besøksfri dag etter han ble født..og det var igår
![]()
Ække det litt deilig a?Her har vi nesten ikke hatt besøk.. Og mini ble født i juniSkjønner ikke hvor alle i familiene våre er blitt av
![]()
JaTror det er en fordel at han blir litt kjent før skolestart
Kosedag i morgen![]()
Hadde jo vært fint om folk "brydde" seg litt liksom..Ække det litt deilig a?Vi hadde ikke en time fri den første tiden. Så slitsomt
![]()
Synes det er greit jegHer har vi nesten ikke hatt besøk.. Og mini ble født i juniSkjønner ikke hvor alle i familiene våre er blitt av
![]()
Her har vi nesten ikke hatt besøk.. Og mini ble født i juniSkjønner ikke hvor alle i familiene våre er blitt av
![]()
GratulererHurra, 1000 innlegg!