Det er kjedligDet er stress! Babyen min nekter å ta flaske, så jeg er ganske låst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjedligDet er stress! Babyen min nekter å ta flaske, så jeg er ganske låst
Å uff så stressende!Det er kjedlighar alltid tatt flaske siden dag 1 her, så var så trygg på at det skulle gå bra ! Men neida nekta plent. Vet ikke hvorfor
Ja det blei det ! Sendte med pumpa mm og mme, ville ikke ha noe av det. Så fikk hun smoothie å da ble hun fornøydÅ uff så stressende!
Ja, veldigDet er kjedlighar alltid tatt flaske siden dag 1 her, så var så trygg på at det skulle gå bra ! Men neida nekta plent. Vet ikke hvorfor
Så herligÅåå, digg med sveisfiks da
Her er det besøksdag... Først kommer en kamerat av gubben nå snart, åsså kommer mamma og tante i ettermiddag![]()
Ja vertfall når hu hsr tatt den alltidJa, veldig![]()
Kjipt med plutselig flaskenekt
Tror det er en fordel at han blir litt kjent før skolestartSå absolutt et luksusproblemSå deilig å bare kunne pusle litt for seg selv! Femåringen skal snart hentes på sfo da. Hadde ikke sendt han dit når jeg har fri, hadde det ikke vært for at han har godt av å bli litt kjent der før skolestart, og han ville dit selv. Men i mårra skal vi ha fri begge to♥
Håper du har gjort noe med detNå begynner jeg å bli skikkelig, skikkelig sulten.....
Blir helt matt jeg...Han vekteren altså.. Makan til tullebukk
Bra hun fikk i seg noe da. Gammel er hun?Ja det blei det ! Sendte med pumpa mm og mme, ville ikke ha noe av det. Så fikk hun smoothie å da ble hun fornøyd
Jeg også i grunnBlir helt matt jeg...![]()
Så tristTusen takkmin 3 spontanabort
og 4 gang jeg mister på under 1 år
Jippi, så deiligKjenner jeg ble ganske glad nå når jeg fikk på meg buksene mine igjenEndelig kan jeg gå med de fantastiske jeansene mine igjen
![]()
Se på nyheteneHvem vekter?
3,5 mndBra hun fikk i seg noe da. Gammel er hun?![]()
Også så liten da. Stakkar lita, håper flaskenekten går over fort3,5 mnd![]()
Sikkert en faseOgså så liten da. Stakkar lita, håper flaskenekten går over fort![]()
Ja de skal jammen gjennom nok faser ogsåSikkert en fase![]()
Er du begynt i jobb allerede ?3,5 mnd![]()
NeiEr du begynt i jobb allerede ?