Lolo
Forumet er livet
Det blir litt sårt når det blir så forskjell...Hadde jo vært fint om folk "brydde" seg litt liksom..Da junior kom sprang de ned dørene annenhver dag. Mini spør de nesten ikke om en gang
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir litt sårt når det blir så forskjell...Hadde jo vært fint om folk "brydde" seg litt liksom..Da junior kom sprang de ned dørene annenhver dag. Mini spør de nesten ikke om en gang
![]()
Grattis!Hurra, 1000 innlegg!
På en måte, men det er lov å vise LITT interesse, syns jeg...Synes det er greit jeg![]()
Veldig også.. Særlig når det er snakk om besteforeldre!Det blir litt sårt når det blir så forskjell...
Hvordan går det ann?Hurra, 1000 innlegg!
Greit å ha øitt alene tid
Takk for detGratulererflink
Åja andremann. Ja sist var vårt første også så. Spennende å se hvordan det blir denne gangen.Hadde jo vært fint om folk "brydde" seg litt liksom..Da junior kom sprang de ned dørene annenhver dag. Mini spør de nesten ikke om en gang
![]()
Bare skravle i veiHvordan går det ann?grattis!
Må være veldig sårtDet blir litt sårt når det blir så forskjell...
Tror mormora har vært her tre ganger, morfaren to ganger, svigermor fem ganger. Ellers har to onkler vært innom for å levere noe, en for å hente noe og ei tante var så vidt inne før hun dro igjen. Hun ene som skal være fadder har vist mer interesse enn besteforeldrene til sammenJøssvil de ikke hilse på da? Eller bor de langt borte? Vi er heldige som har alle ganske nært da..
Her er det mest mormor som dukker opp, hu kommer vel for fjerde gang nå..farmora har vært to ganger, og ellers har folk vært en gang hver innom![]()
Det blir sårt ja, det skjønner jeg godt!Tror mormora har vært her tre ganger, morfaren to ganger, svigermor fem ganger. Ellers har to onkler vært innom for å levere noe, en for å hente noe og ei tante var så vidt inne før hun dro igjen. Hun ene som skal være fadder har vist mer interesse enn besteforeldrene til sammennoen av de har vært her samtidig, så det er ikke mange dagene med besøk totalt
![]()
Gratulerer så myeHurra, 1000 innlegg!
Det gjør han ikke uansett,jhan er da stor![]()
Jepp. Langt fra like interessant som junior. Vi har nevnt det, men kommer liksom ingen vei med det. Tror ikke de oppfatter at vi syns det er trist..Åja andremann. Ja sist var vårt første også så. Spennende å se hvordan det blir denne gangen.
Veldig trist om de ikke viser noen interesse for mini! Prøvd å snakke med de om det?
Litt vanskelig for dere å ordlegge det også sikkert.Jepp. Langt fra like interessant som junior. Vi har nevnt det, men kommer liksom ingen vei med det. Tror ikke de oppfatter at vi syns det er trist..
Quoter et tilfeldig innlegg av deg for å få din oppmerksomhet.Da ser jeg null problem med d!
Bra jobbaHurra, 1000 innlegg!
Lyst å flytte til Bergen daJa det syntes jeg og![]()