Skravletråd

Det hadde bok ikke jeg orka, for å si det sånn. Er vel veldig forståelig om du sier nei til det nå, vel?
Ja da :) hun som skal ha det er ei utrolig herlig jente å hun forstår veldig godt :) Vet at jeg sliter å ikke klarer så mye :) var å feiret dagen hennes for noen helger siden :)

Jeg har fått strikka beina på drakta og festa noen tråder + sett en episode hannibal. Kjempetrøtt :) føler den uka her er litt heftig :P

Har lagt meg nå, ganske tidlig opp i morgen :)

Datt helt av - fant aldri noe ordentlig svar på hvordan jeg skulle får se youtube offline.. lurer kanskje på om det var mulig på Nokia fordi det var en Windows Phone...

Kunne sikkert bare fortsatt å se på med datatrafikk, men lurer på om jeg skal vente til jeg kommer hjem og kan bruke wifi - da kan jeg ha videoen løpende så mange ganger frem og tilbake jeg bare vil ^-^

Men hvis noen skulle komme over en løsning for å se offline er jeg taker ^-^

Men da er det på tide å legge seg ^-^ Håper dere alle sover godt - men med tanke på at dere andre snart står opp ønsker jeg dere alle en god morgen ;)

God morgen :) må få denne kroppen it av senga nå :p
Har ikke noen spesielle planer i sag nei :)
Du da?

Hihi:) TRØTT jeg...blæææh

Skal nå aller først levere guttungen i barnehagen etterhvert.
Slappe av litt og til frisør.
Handle og lage middag.
Rydde.
Bilen er ferdig på verkstedet i dag og vi får også ny bil i dag så dette skal hentes. ;)

Her blir det snart frokost også avgårde på SFO og Bhg :) skal være i Bhg 9 i dag!

Back
Topp