Syter over at jeg har begynt å grue meg til å ligge på barsel etter fødsel.

Sist jeg gjorde det, for 8 år siden, var det helt forferdelig. Var i kristiansand. Ble lagt på 2mannsrom, sammen med ei som fødte samme dag som meg. Hennes baby hadde svelge mye fostervann osv, og gråt HELE natta. Og HELE dagen. De tre første døgnene sov jeg sammenlagt 4 timer, og det er ikke akkurat mye etter en fødsel. Enda mer irriterende at det ikke var pga min egen baby.

Nei, jeg brukte nettene til å trille jenta mi opp og ned gangene på avdelinga, så iallefall hun skulle få sove. Og nyttet ikke å be om hjelp fra de som jobba der heller.
Det som gjorde det enda verre, var at jeg ikke kunne reise hjem før jeg hadde en siste operasjon etter svangerskapskomplikasjoner. Fødte på onsdag, skulle operere og reise hjem på fredagen. Men de glemte meg. Så måtte vente til mandagen før jeg ble operert og kunne reise hjem. :S
Heldigvis reiste hun jeg var på rom med hjem i helga, så fikk de siste to nettene alene.
Herregud som jeg gruer meg. Det var verre enn å føde. Vil helst hjem igjen med en gang etter fødsel denne gangen. :S
Hvordan opplevde dere andre tiden på barsel?