Skravletråd

Jada, de fleste har forståelse:) helt rart at noen ikke har det:o
Aah, ja han må nok bare gi slipp på sønnen sin selvom det er vanskelig. Barna kan ikke være barn for alltid, selvom man alltid kan være der for dem:) er svigerfaren din alene eller sammen med svigermor?
Han er sammen med svigermor så er ikke alene. Men han tar på seg for mye jobber å ting rundt forbi. Å så får han ikle gjort alt å da er det sambo som må trø til :o
Feks meldte han seg på som vakt for ett sykkel løp. Når han ikke engang var hjemme :/ han reiste offshore så hele helgen måtte sambo være med å fikse :/

Ja jeg likte det veldig godt :p passet fint siden jeg har sett på seng der :p så må nok få han med meg tenker jeg :p kansje ikke akkurat det han vill i dag men er jo litt å spare på det :D
Haha ^-^ nei det er ikke alltid det de vil mest nei, men 25% er likevel verdt det!

Han er sammen med svigermor så er ikke alene. Men han tar på seg for mye jobber å ting rundt forbi. Å så får han ikle gjort alt å da er det sambo som må trø til :o
Feks meldte han seg på som vakt for ett sykkel løp. Når han ikke engang var hjemme :/ han reiste offshore så hele helgen måtte sambo være med å fikse :/
Da burde det jo ikke være noe problem, om man har noen liksom.
Åå så irriterende:o det kunne jeg aldri gjort mot noen!

Hehe ja ikke sant :p med en gang man sier sparing :p haha men hvordan regner man ut prosent avslag? Vet du det? Jeg er elendig på matte :p er alltid sambo som rekner for meg :p haha

Du tar prisen og ganger med 25 og deler på 100 da har du vel avslaget :P så trekke det fra prisen :D

Jeg er bare heldig å har en nysgjerrig frukt ansvarlig på jobb :p å så er jeg nysgjerrig å så måtte jo smake :p hehe men de fleste rar bare inn det de er vandt med å vill ikke prøve nye ting i avd sin
Det er bra da! Vil tro mange egentlig ønsker å prøve ut nye frukt og grønt? Kjedelig når det bare er det samme hele tiden! Finnes jo veldig mange fler sorter enn det de pleier å ha, bare å se i en sånn butikk med pakistanske/indiske som jobber f.eks, de har jo SÅ mye større utvalg
Det er helt sant! Å det ser jeg på jobb å :) når han tar inn så kjøper jo å folk :D :D de vill jo ha :D
Å ja jeg er helt enig det er så kjedelig med det samme hele tiden :/

Jeg er frukt og grønt ansvarlig I butikken jeg jobber, å hvis folk spurte etter noe tok jeg det inn hvis det sto på bestillings lista mi. Jeg prøvde også å ta inn nye ting, men problemet er at du også må tenke på svinn også, for du har budsjett å forholde deg til på svinn. Å jeg fikk et budsjett av sjefen min mens han hadde fått et annet av ledelsen mitt budsjett var 500-1000 kr mindre enn det ledelse hadde beregnet. Å så måtte man ha en viss % andel av salget I hele butikken. Kom jeg under det som var satt, fikk jeg kjeft og måtte forklare hvorfor jeg ikke nådde målet, dette gjaldt også på svinnet.
Så på en måte er man redd for å ta inn nye ting også fordi du kan feile helt og det er ikke morro.
Å varene du får har kanskje ikke alltid like god kvalitet.

Back
Topp