Ja jeg likte det veldig godtOj! Fine tilbudet sitt det!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg likte det veldig godtOj! Fine tilbudet sitt det!![]()
Han er sammen med svigermor så er ikke alene. Men han tar på seg for mye jobber å ting rundt forbi. Å så får han ikle gjort alt å da er det sambo som må trø tilJada, de fleste har forståelsehelt rart at noen ikke har det
Aah, ja han må nok bare gi slipp på sønnen sin selvom det er vanskelig. Barna kan ikke være barn for alltid, selvom man alltid kan være der for demer svigerfaren din alene eller sammen med svigermor?
Ja jeg likte det veldig godtpasset fint siden jeg har sett på seng der
så må nok få han med meg tenker jeg
kansje ikke akkurat det han vill i dag men er jo litt å spare på det
![]()
Tror bare det blir senga deroi oi! skal dere ha begge deler?
KoreaHaha uff det skal ikke være lett :/ hvor han er adoptert fra ?![]()
Haha ^-^ nei det er ikke alltid det de vil mest nei, men 25% er likevel verdt det!Ja jeg likte det veldig godtpasset fint siden jeg har sett på seng der
så må nok få han med meg tenker jeg
kansje ikke akkurat det han vill i dag men er jo litt å spare på det
![]()
Hehe ja ikke santda blir de gjerne med![]()
Åååh det sjønner jeg godtKoreahar alltid hatt en svakhet for asiater
![]()
Ja det syntes virkelig jeg åHaha ^-^ nei det er ikke alltid det de vil mest nei, men 25% er likevel verdt det!
Hehe - i know!Åååh det sjønner jeg godtjeg var sammen med en fra Vietnam en stund
gikk alltid å tenkte på de fine barna det kom til å bli
hehe
Ja det sjønner jeg godtHehe - i know!
Mamma gleder seg veldig i alle fall![]()
Da burde det jo ikke være noe problem, om man har noen liksom.Han er sammen med svigermor så er ikke alene. Men han tar på seg for mye jobber å ting rundt forbi. Å så får han ikle gjort alt å da er det sambo som må trø til![]()
Feks meldte han seg på som vakt for ett sykkel løp. Når han ikke engang var hjemme :/ han reiste offshore så hele helgen måtte sambo være med å fikse :/
Det var sykt irriterendeDa burde det jo ikke være noe problem, om man har noen liksom.
Åå så irriterendedet kunne jeg aldri gjort mot noen!
Det skjønner jeg godtDet var sykt irriterendemen ting dom det skal han ha sambo til å gjøre alltid :/
Jeg kunne aldri ha gjort noe slikt jeg heller![]()
Så gøyWoho da blir det shooping på meg i daghaha
Haha sendte meld til sambo å sa i fra at de hadde salg.. Fikk tilbake:
Så bravar det et hint eller ?
HurraWoho da blir det shooping på meg i daghaha
Hehe ja ikke santmed en gang man sier sparing
haha men hvordan regner man ut prosent avslag? Vet du det? Jeg er elendig på matte
er alltid sambo som rekner for meg
haha
Jeg er bare heldig å har en nysgjerrig frukt ansvarlig på jobbå så er jeg nysgjerrig å så måtte jo smake
hehe men de fleste rar bare inn det de er vandt med å vill ikke prøve nye ting i avd sin
Det er bra da! Vil tro mange egentlig ønsker å prøve ut nye frukt og grønt? Kjedelig når det bare er det samme hele tiden! Finnes jo veldig mange fler sorter enn det de pleier å ha, bare å se i en sånn butikk med pakistanske/indiske som jobber f.eks, de har jo SÅ mye større utvalg
Det er helt sant! Å det ser jeg på jobb ånår han tar inn så kjøper jo å folk
![]()
de vill jo ha
![]()
Å ja jeg er helt enig det er så kjedelig med det samme hele tiden :/