Skravletråd :)

För er som det inte fungerar optimalt för , har ni iphone?
Säkert pga Crap Apple :p
 
Andre som opplever at kvalmen blir mer og mer intens? Er 9+1 uke nå.
Går liksom "galne veien" føler jeg.. :(
 
Åh, for en glede! Målte hcg før helga og i går, stigning fra rundt 80 til over 400 :D Uendelig godt å vite at så langt er alt bra, phew!
 
Er i statene og på starbucks her har de en kjempegod iskald drikke med jordbærsmak. Kvalmen forsvinner helt når jeg drikker den :d har inntatt flere liter de siste dagene :p lurer på om de har den på starbucks hjemme også.
 
Jeg hadde glemt hvor trøtt man kan bli av å være gravid.. Jeg våkner sliten jo! :eek:
 
Enda ein milepæl er nådd! Der er guten sin siste dag i barnehage i dag! Herregud ko fort tida flyge! Snart har eg ein skolegut❤
 
Trøøøøtt og kvalm.. Manne smørte frokost til meg idag, en skive delt opp i åtte små biter så jeg lettere skulle få den i meg :p Tihi
 
Enda ein milepæl er nådd! Der er guten sin siste dag i barnehage i dag! Herregud ko fort tida flyge! Snart har eg ein skolegut❤
Oi Oi! Stor gutt! <3 Gratulerer!
 
Kom akkurat hjem fra tidlig ul! Et lite hjerte slo og slo! Er så letta at jeg fikk migrene :p Skal tilbake uke 12 for gynekologen min syns det var så lenge til uke 19 :D Ha ha
 
Kom akkurat hjem fra tidlig ul! Et lite hjerte slo og slo! Er så letta at jeg fikk migrene :p Skal tilbake uke 12 for gynekologen min syns det var så lenge til uke 19 :D Ha ha

Å så koselig! Gratulerer med bankende hjerte :Heartred

Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen.. Grugleder meg... Håper virkelig jeg får se et bankende hjerte også så jeg får slappet litt mer av. :)
 
Back
Topp