Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det får ikke an å få med seg alt neiKjære vene. Nå har jeg lest igjennom alt dere har skravla, men i dette tempoet vet jeg ikke om det går fremover![]()
her og...kan dusje sånn som det regner herHer regner det voldsomt i dag
oi haha..den blir kanksje værre...1500![]()
Jeg pleier bare å hoppe overbruker hele duppen til lillegutt på å lese skravletråd-oppdateringerhaha
Håper det går seg til jaStorebror hadde ikke så veldig lyst å gå på sfo i dag, han fant ikke han som han lekte med i går.. Men håper det går bra likevelHåper han finner noen fler å leke med og at han gutten også kommer
![]()
Spent nå tenker jeg?bare 1,5 time til jeg må gå til bussen![]()
ja hehe..tror kanskje det..ellers gjør du nok ikke annetgjorde det nå, men tror kanskje jeg må hoppe over fremover![]()
Har jo nettop begynt...så helt naturligJa håper det![]()
Hva skal dubare 1,5 time til jeg må gå til bussen![]()
Oh masse lykke til på ulbare 1,5 time til jeg må gå til bussen![]()
Spent nå tenker jeg?
ååhh skal du på 3d..så kosKanskje jeg får sneket inn litt shopping når jeg er ferdig på 3D?? Må se ann hva jeg orker og bekkenet tror jeg![]()
Ja men den andre var jo søt for lett jooi haha..den blir kanksje værre...![]()
Oh kjekt med shoopingKanskje jeg får sneket inn litt shopping når jeg er ferdig på 3D?? Må se ann hva jeg orker og bekkenet tror jeg![]()
Får håpe lille vil samarbeide i dag daJaaa veldig! Selv om det bare er 2 uker siden sist![]()
![]()
Har jo nettop begynt...så helt naturlig![]()