Heisann godt å være ferdig på jobb ?Hatt en fin kveld jenter?
Ja har det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heisann godt å være ferdig på jobb ?Hatt en fin kveld jenter?
Der var duGuri land å dere har skravla, hoppa over 17 sider jeg![]()
Så flink du erOjhehe kjekt å se noe annet for en gangs skyld da
![]()
![]()
Hehe jeg har klart p holde meg unna i dag![]()
Spist, blitt dårlig. Sitter på legevakta. Har vært veldig hoven i foten/bentet i hele dag. Å så ble jeg plutselig rar i hele kroppen og kvalm, varm og andpusten. Å siden jeg ikke har kjent så mye liv. Dro jeg på legevakta. Blodtrykket er ok til meg å være. Urinprøve vet jeg ingenting om ennå. Venter på lege. Ellers har jeg prøvd å være sammen med gubben litt, ikke lett når man føler seg elendig.Der var duOh det var da sykt med sider
![]()
Hva har du drevet med i kveld?![]()
Huff da! Sender stor klem og ønsker deg masse god bedring! Håper alt er som det skal!Spist, blitt dårlig. Sitter på legevakta. Har vært veldig hoven i foten/bentet i hele dag. Å så ble jeg plutselig rar i hele kroppen og kvalm, varm og andpusten. Å siden jeg ikke har kjent så mye liv. Dro jeg på legevakta. Blodtrykket er ok til meg å være. Urinprøve vet jeg ingenting om ennå. Venter på lege. Ellers har jeg prøvd å være sammen med gubben litt, ikke lett når man føler seg elendig.
Vet ikke tror ikke det. Sitter inne på et rom alene å venter på legen, tror de har glemt megHuff da! Sender stor klem og ønsker deg masse god bedring! Håper alt er som det skal!
Er dt mye folk der?
TakkHuff da! Sender stor klem og ønsker deg masse god bedring! Håper alt er som det skal!
Er dt mye folk der?
HahahaSå flink du erhittil har jeg klart å kontrollere det - kan jo ikke spise så altfor usunt. Kidden kommer jo til å komme med ut med det godtesuget
![]()
Høres ikke behagelig ut nei :/Vet ikke tror ikke det. Sitter inne på et rom alene å venter på legen, tror de har glemt meg![]()
Iser noe skrekkelig i høyre fot.
Ser nå på noe som heter babyliv på NRK - blir litt fascinertHahahadet gjør min å
forspise meg på osteskive i kveld så det var redningen
haha ikke helt bra det heller men
![]()
OjSpist, blitt dårlig. Sitter på legevakta. Har vært veldig hoven i foten/bentet i hele dag. Å så ble jeg plutselig rar i hele kroppen og kvalm, varm og andpusten. Å siden jeg ikke har kjent så mye liv. Dro jeg på legevakta. Blodtrykket er ok til meg å være. Urinprøve vet jeg ingenting om ennå. Venter på lege. Ellers har jeg prøvd å være sammen med gubben litt, ikke lett når man føler seg elendig.
Oh sånn føde program?Ser nå på noe som heter babyliv på NRK - blir litt fascinert
Nei ikke fødeprogram. Mer om utvikling og hvordan de lærer ting og sånn. Nå snakker de om svømmingOh sånn føde program?jeg gikk p fant senga heller
hørte litt på hjertelyden Til lille gutt å ligger nå å nyter spark
![]()
Send gubben ut etter de .. Ikke noe godt å ligge å vente sånnVet ikke tror ikke det. Sitter inne på et rom alene å venter på legen, tror de har glemt meg![]()
Iser noe skrekkelig i høyre fot.
AhaNei ikke fødeprogram. Mer om utvikling og hvordan de lærer ting og sånn. Nå snakker de om svømming![]()
Ja, mye stilig info om pust og anatomi akkurat nåAhastilig da
![]()
Hehe ja de er detJa, mye stilig info om pust og anatomi akkurat nå
Babisser er visst ganske så solide til å være så sårbare![]()
Ja det gikk jo lekende lett ^-^ fortsetter det sånn vil i alle fall de som er på topp 10 lett klare 2222 ^#^Totoro du klarte virkelig 500hehe
med glans å jeg klarte 600
![]()
![]()