Skravletråd

Oj :o hehe kjekt å se noe annet for en gangs skyld da :D :D

Hehe jeg har klart p holde meg unna i dag :D
Så flink du er :) hittil har jeg klart å kontrollere det - kan jo ikke spise så altfor usunt. Kidden kommer jo til å komme med ut med det godtesuget :P

Der var du :D Oh det var da sykt med sider :o
Hva har du drevet med i kveld? :D
Spist, blitt dårlig. Sitter på legevakta. Har vært veldig hoven i foten/bentet i hele dag. Å så ble jeg plutselig rar i hele kroppen og kvalm, varm og andpusten. Å siden jeg ikke har kjent så mye liv. Dro jeg på legevakta. Blodtrykket er ok til meg å være. Urinprøve vet jeg ingenting om ennå. Venter på lege. Ellers har jeg prøvd å være sammen med gubben litt, ikke lett når man føler seg elendig.

Spist, blitt dårlig. Sitter på legevakta. Har vært veldig hoven i foten/bentet i hele dag. Å så ble jeg plutselig rar i hele kroppen og kvalm, varm og andpusten. Å siden jeg ikke har kjent så mye liv. Dro jeg på legevakta. Blodtrykket er ok til meg å være. Urinprøve vet jeg ingenting om ennå. Venter på lege. Ellers har jeg prøvd å være sammen med gubben litt, ikke lett når man føler seg elendig.
Huff da! Sender stor klem og ønsker deg masse god bedring! Håper alt er som det skal!

Er dt mye folk der?

Huff da! Sender stor klem og ønsker deg masse god bedring! Håper alt er som det skal!

Er dt mye folk der?
Vet ikke tror ikke det. Sitter inne på et rom alene å venter på legen, tror de har glemt meg:p
Iser noe skrekkelig i høyre fot.

Så flink du er :) hittil har jeg klart å kontrollere det - kan jo ikke spise så altfor usunt. Kidden kommer jo til å komme med ut med det godtesuget :P
Hahaha :o det gjør min å :p forspise meg på osteskive i kveld så det var redningen :p haha ikke helt bra det heller men :p

Oj :o nei huff dette hørtes ikke noe godt ut :o
Håper du slipper å vente lenge å håper virkelig ikke det er noe alvorlig :(

Oh sånn føde program? :) jeg gikk p fant senga heller :p hørte litt på hjertelyden Til lille gutt å ligger nå å nyter spark :p
Nei ikke fødeprogram. Mer om utvikling og hvordan de lærer ting og sånn. Nå snakker de om svømming :)

Back
Topp