Skravletråd

haha da så :P Hvilke farge?
Rosa, lilla, gul, hvis, beige. Veldig spnn pastellfarger liksom:) Og så er det ørlite grønt i også, men den Syns jeg plutselig ble så mye, og angra på at jeg tok den med. Men orker ikke rekke opp nå. Tok helt av med fargekreativiteten min jeg:D haha! Hvilke farger bruker du?

Er nok gull verdt å bremse ned FØR man får så vondt ja! Må nok bli flinkere til å innse mine begrensninger, selv om jeg syns det er vanskelig. Plutselig må man ha hjelp til helt vanlige små ting som man ellers ikke har noe problem med, liksom! Er så fort gjort å bare gjøre det uten å tenke seg om, men da får man igjen etterpå.. :(
Det er helt sant :( når jeg søren ikke klarte å kle meg etter dusjen da gikk det opp ett lys hos meg.
Men er jammen ille lett når man er vandt Til å klare så mye mer :(

Rosa, lilla, gul, hvis, beige. Veldig spnn pastellfarger liksom:) Og så er det ørlite grønt i også, men den Syns jeg plutselig ble så mye, og angra på at jeg tok den med. Men orker ikke rekke opp nå. Tok helt av med fargekreativiteten min jeg:D haha! Hvilke farger bruker du?

Hørtes stilig ut da! Bilde?

Denne lager jeg i en ganske lys lilla. Etter jeg begynte ville jeg heller ha rosa :o Haha.. Håpløs..

Det er helt sant :( når jeg søren ikke klarte å kle meg etter dusjen da gikk det opp ett lys hos meg.
Men er jammen ille lett når man er vandt Til å klare så mye mer :(
Åj:O Huff.. Det hørtes ikke bra ut nei! Hører så mye sånne skrekkhistorier om damer som blir plaga med bekkenet i årevis etter fødsel. Og DET vil vi jo ikke!! Så er bare å gjøre alt man kan for å unngå å bli plaga i ettertid vel!

Hørtes stilig ut da! Bilde?

Denne lager jeg i en ganske lys lilla. Etter jeg begynte ville jeg heller ha rosa :o Haha.. Håpløs..
Haha, er du like vimsete som meg kanskje? Helt håpløs på sånt jeg, ombestemmer meg alltid etterpå!:P Skal ordne bilde:)

På skravlingen? Nei egentlig ikke :) jeg viste dette ble en travel dag p dermed ikke like produktiv som de andre :/ men hadde vert gøy å nå 600 :) men tror jeg mangler for mange :) du da?
Tror du klarer 600 - og at jeg kommer meg over 500 :P

Ser på csi men litt vanskelig å følge helt med når jeg strikker og leser her.. hehe..

Åj:O Huff.. Det hørtes ikke bra ut nei! Hører så mye sånne skrekkhistorier om damer som blir plaga med bekkenet i årevis etter fødsel. Og DET vil vi jo ikke!! Så er bare å gjøre alt man kan for å unngå å bli plaga i ettertid vel!
Det er det jeg å tenker nå :) at nå er det nok det kommer en tid etterpå å :)

Back
Topp