◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Bare negative tester her... Men én del symptomer. Litt ekkelt spm men stiller det fordet... Hvor lenge etter sengekosen er det normslt at det drypper /kommer ut svømmere? Jeg leter etter EL slim men blir liksom så usikker siden vi hadde sex inatt om det er EL slim eller bare "rester" :confused:

Hei:) ett spm til dere som vet: skal egentlig ikke ha el enda i følge kalenderen, men i dag hang det masse tjukt slim når jeg var på do.. Kunne ta med papiret å "dra" det ut.. Ikke noe spes annet enn litt små murringer ved siden.. Har el kommer litt tidligere enn planlagt? Er på ferie å glemte el testene hjemme..

Etter andre sa i år som var i mai har jeg latt ting ligge. Allerede da jeg mistet bestemte jeg meg for å bli gravid igjen i august. Så nå håper jeg planen min går i boks. Svigerinna mi var på ul i går og fikk vite hun venter gutt. Å det på terminen som jeg skulle hatt:-/ neste mnd er terminen til første saen min som var i januar. Så jeg håper så inderlig att jeg får være gravid neste mnd. Fikk el tester i posten i går. Begynner testing i morgen. Anntatt el er torsdag. Off... vet alle her vil bli gravide.. men må ut med ett lite hjertesukk i kveld:-/

Etter andre sa i år som var i mai har jeg latt ting ligge. Allerede da jeg mistet bestemte jeg meg for å bli gravid igjen i august. Så nå håper jeg planen min går i boks. Svigerinna mi var på ul i går og fikk vite hun venter gutt. Å det på terminen som jeg skulle hatt:-/ neste mnd er terminen til første saen min som var i januar. Så jeg håper så inderlig att jeg får være gravid neste mnd. Fikk el tester i posten i går. Begynner testing i morgen. Anntatt el er torsdag. Off... vet alle her vil bli gravide.. men må ut med ett lite hjertesukk i kveld:-/
Alle vil nok bli gravide, men tror også samtlige heier på alle i gruppa uansett :)
Jeg skal krysse finge og tær for deg :)

Alle vil nok bli gravide, men tror også samtlige heier på alle i gruppa uansett :)
Jeg skal krysse finge og tær for deg :)
Ja er jo så morro å se hvordan det går i ikm gruppene. Å like spennende å følge med på andres stigning på hcg:-) vi har ikke gått inn for å prøve så mye nå i sommer, pga alle følelsene som kommer med. Så trengte å roe ned litt før vi prøvde til igjen. Å nå er vi klar. Samtidig som jeg kvier meg på neste mnd. Er jo igrun litt teit. Mtp jeg var bare 5 uker på vei. Men datoen har jaggu trykt seg inn i hodet mitt:p

Hei:) ett spm til dere som vet: skal egentlig ikke ha el enda i følge kalenderen, men i dag hang det masse tjukt slim når jeg var på do.. Kunne ta med papiret å "dra" det ut.. Ikke noe spes annet enn litt små murringer ved siden.. Har el kommer litt tidligere enn planlagt? Er på ferie å glemte el testene hjemme..

Det betyr vell at el er på vei? Jeg har det sånn i en liten uke før det går over!

Det betyr vell at el er på vei? Jeg har det sånn i en liten uke før det går over!

Så mye slim i en uke?? Pleier normalt å ha det en gang ca og resten bare litt og el varer som regel en til to dager og kommer somregel på dato men nå er det ca 4-5 dager for tidlig.. Var vel egentlig ikke ett spm som jeg hadde trengt å stille for vet jo egentlig svare ville bare få det bekreftet :) :) føler meg naken uten el testene mine haha

Hadde slim i går men veldig negativ test. Ingen slim i dag men nesten positiv test.
Er det normalt?
f5f14a746e7947f21732eb4806fb51a9

Så mye slim i en uke?? Pleier normalt å ha det en gang ca og resten bare litt og el varer som regel en til to dager og kommer somregel på dato men nå er det ca 4-5 dager for tidlig.. Var vel egentlig ikke ett spm som jeg hadde trengt å stille for vet jo egentlig svare ville bare få det bekreftet :) :) føler meg naken uten el testene mine haha
Har det helt likt som deg, nå. Lurer på om dette betyr at det er bare å begynne å prøve? Har stikninger, tjukt slim som du beskrev og smerter "der nede", som små lyn. Etter en helt sprø tr håper jeg hormonene er på rett kjøl nå. Har jobbet hardt for å balansere dem! Blir ikke lei meg over en tidlig EL!

Happy humping ;) hva slags monitor er det?

Her kom det El slim idag morges når jeg var på do og merker litt strekk nede i eggstokkregionen. nå har jeg ikke flere el tester og den igår var negativ. Men håper på el ikveld ☺

Det er cb advanced fertilitetsmonitor. Første pp jeg tester den.
Da høres det ut som det er på gang hos deg også. Bare å legge inn aksjer :-)

Back
Topp