Fikk med meg kjæresten på en runde nåhvis det klaffer så får jeg bare si til sjefen at skaden allerede var skjedd da jeg snakket med henne
haha
Hehe, det er lov å si det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk med meg kjæresten på en runde nåhvis det klaffer så får jeg bare si til sjefen at skaden allerede var skjedd da jeg snakket med henne
haha
CD 12 og jeg vil sååå over I dpo altså![]()
Krysser fingerne for det altsåSamme her!! Er på cd8 nå!! Håper det klaffer denne gangen!
Alle vil nok bli gravide, men tror også samtlige heier på alle i gruppa uansettEtter andre sa i år som var i mai har jeg latt ting ligge. Allerede da jeg mistet bestemte jeg meg for å bli gravid igjen i august. Så nå håper jeg planen min går i boks. Svigerinna mi var på ul i går og fikk vite hun venter gutt. Å det på terminen som jeg skulle hatt:-/ neste mnd er terminen til første saen min som var i januar. Så jeg håper så inderlig att jeg får være gravid neste mnd. Fikk el tester i posten i går. Begynner testing i morgen. Anntatt el er torsdag. Off... vet alle her vil bli gravide.. men må ut med ett lite hjertesukk i kveld:-/
Ja er jo så morro å se hvordan det går i ikm gruppene. Å like spennende å følge med på andres stigning på hcgAlle vil nok bli gravide, men tror også samtlige heier på alle i gruppa uansett![]()
Jeg skal krysse finge og tær for deg![]()
Heiett spm til dere som vet: skal egentlig ikke ha el enda i følge kalenderen, men i dag hang det masse tjukt slim når jeg var på do.. Kunne ta med papiret å "dra" det ut.. Ikke noe spes annet enn litt små murringer ved siden.. Har el kommer litt tidligere enn planlagt? Er på ferie å glemte el testene hjemme..
Det betyr vell at el er på vei? Jeg har det sånn i en liten uke før det går over!
Har det helt likt som deg, nå. Lurer på om dette betyr at det er bare å begynne å prøve? Har stikninger, tjukt slim som du beskrev og smerter "der nede", som små lyn. Etter en helt sprø tr håper jeg hormonene er på rett kjøl nå. Har jobbet hardt for å balansere dem! Blir ikke lei meg over en tidlig EL!Så mye slim i en uke?? Pleier normalt å ha det en gang ca og resten bare litt og el varer som regel en til to dager og kommer somregel på dato men nå er det ca 4-5 dager for tidlig.. Var vel egentlig ikke ett spm som jeg hadde trengt å stille for vet jo egentlig svare ville bare få det bekreftet![]()
føler meg naken uten el testene mine haha
Happy humping![]()
Denne lyste mot meg i dagvil det si at jeg har el i morgen og er 1 dpo på onsdag?
Happy humpinghva slags monitor er det?
Her kom det El slim idag morges når jeg var på do og merker litt strekk nede i eggstokkregionen. nå har jeg ikke flere el tester og den igår var negativ. Men håper på el ikveld ☺
Jeg har det hver syklus. Er nok kanskje mer som at jeg først legger merke til og aktivt sjekker kun når jeg er på do.Men er dere flere som kun har el slim når dere sitter på do?
Ja Er noe med det hehe.Jeg har det hver syklus. Er nok kanskje mer som at jeg først legger merke til og aktivt sjekker kun når jeg er på do.![]()
Samme her, jeg er også skyldig i å sjekke omtrent hver gang jeg er der inne, særlig denne syklusen!Ja Er noe med det hehe.
Men (unnskyld detaljer) merker det egentlig nesten bare når jeg sitter der en stundikke når jeg bare tisser :flau: