◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

ImageUploadedByBV Forum1438593454.217381.jpg
høy i dag også men el var nok i går. Hvis den var på Max i går morgest og vi ikke hadde oss før i går kveld. Er det sjangse for befruktning da? Så lenge som 16timer etter positiv test. Har liksom ikke håp engang :(

Vis vedlegget 128837 høy i dag også men el var nok i går. Hvis den var på Max i går morgest og vi ikke hadde oss før i går kveld. Er det sjangse for befruktning da? Så lenge som 16timer etter positiv test. Har liksom ikke håp engang :(
Positiv test kan jo forekomme opptil 48 timer før EL så da tenker jeg 16 er innafor ;) iallefall hvis den fortsatt er positiv idag :)

Ville lagt inn aksjer ikveld og jeg! :D

Hurra for billige tester i Tyskland ;)

Positiv test kan jo forekomme opptil 48 timer før EL så da tenker jeg 16 er innafor ;) iallefall hvis den fortsatt er positiv idag :)

Ville lagt inn aksjer ikveld og jeg! :D
Men monitoren viser automatisk to Max fertile dager. Men strøkene på testen var like sterke. Så regner med den er Ok i dag også :) Har liksom ikke hatt de voldsomme smertene jeg bruker å ha enda.

Skal til legen i morgen klokken 08:00. Endelig skjer det ting :)

Jippi! Masse slim nå på do :happydance: :D

Men....får ikke testet etter EL idag. Tror dere det går bra om vi ikke får lagt inn aksjer før ikveld? Kan liksom ikke stikke hjem fra jobb to timer før grunnet slim hihi

Tempen min var 36.62 idag tidlig og jeg gleder meg sånn til å hoppe i køys med mannen. Måtte bruke vibrator, for er avhengig av sex x) vi har jo ikke hatt oss på 5 dager nå :p

Så mye slim i en uke?? Pleier normalt å ha det en gang ca og resten bare litt og el varer som regel en til to dager og kommer somregel på dato men nå er det ca 4-5 dager for tidlig.. Var vel egentlig ikke ett spm som jeg hadde trengt å stille for vet jo egentlig svare ville bare få det bekreftet :) :) føler meg naken uten el testene mine haha

ja, jeg har sånt i ca 4-5 dager.. ikke like mye hver dag da, avtar litt før

kanskje dumt spørsmål, men er det noe dere gjør før dere skal ta el-test? unngår dere å gå på do i x antall timer før, drikker mer/mindre?

Mengder av slim på toalettet i dag iallefall:) er vel på CD 11 i dag, så det lover godt :)

Der kom blodet igjen :( ...

Back
Topp