Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Det skal vi gjøreDere får sove godt
Sov godt og drøm søtt alle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal vi gjøreDere får sove godt
Ble tacoHva lager han da?![]()
Det skal vi gjørekom meg over målet mitt og
Sov godt og drøm søtt alle![]()
Kleskapet mitt er kaos, og jeg har arvet en del klær som foreløpig er for stort til ungene så det må lagres og jeg har lite lagringsplass. Men hente en kasse i boden og putte det oppi der til det er passe trur jeg... så når jeg har kontroll på ungenes så skal jeg gå lød på mine klær![]()
Tråden for august er laget og ligger på dette forumet som er riktig etter de nye retningslinjene.
Huff så tungvindt....Fant dette på FAQ:
"Fra å med nå flyttes alle leketråder på generelt til Bilde- leke- og konkurranseforum .
Dette for å få det ryddigere på generelt, samt at vi ønsker at Babyverden.no sitt tema skal gjelde på generelt.
Leketråder i termingrupper skal IKKE flyttes."
http://forum.babyverden.no/threads/nye-retningslinjer-for-leketråder-på-generelt.1771120/
Av den grunn oppretter jeg de nye trådene der i morgen
Hehe huff, ja det skal ikke være enkelt altsåDet renner over hos oss også, og vi er kun jeg og mannen
![]()
Får vente en liten stund daVet ikke om jeg orker dette hardkjøret så ofte![]()
Da får du rydde når lille sover et annet sted enn degHelt enig i det, men når man har husstøvallergi er det triveligere at det er rent når vi skal kose med lillebror
Hatt en fin dag?
Gratulerer med strålende innsatsUte av telling. Men egentlig trolig ca i mål.
Hihi...sikkert lurt det jaHehe, på ETT mysterium i det minste.Tror jeg alltid skal be om kassalappen når jeg handler! Jeg vet jo ikke hva jeg kjøper...
Da får du rydde når lille sover et annet sted enn deg
Hatt en super dag her!
Hihi...sikkert lurt det jakanskje du blir overrasket
![]()
Ny tråd ligger på generelt..Ja jeg fikk gjort det så nå har jeg bare soverommet mitt igjen
Så bra, teateret var vellykket for store og små?![]()
Ny tråd ligger på generelt..
Er ikke noe vist å henge igjen i juli![]()
Og dermed må jeg svare degHehe nei egentlig ikke, men måtte jo svare![]()
Hihi...sikkert lurt det jakanskje du blir overrasket
![]()
Og nåååå er det augustHei og hopp :-D
Snart er det august :-o