Skravletråd Juli.

Garantert ikke noe rotete i forhold til vårt.

Og det et ikke prioritert helt enda, heller.

Det kan hende men det samler så mye støv og det kan jeg ikke sove i for da blir jeg dårlig... ikke lampene og hylla, men klærne altså Haha

Men dere holder jo på med et annet prosjekt og man kan jo ikke ta alt på en gang :)
 
Herregud, greit nok at man ammer, men å være så fjern?
Jeg lette i bagasjerommet. Ingenting der. Så leste jeg igjennom kvitteringen. Nei, der stod det ingenting om noen kjeks! Så tydeligvis tok jeg ikke kjeksene. Til mitt forsvar så distraherte treåringen meg VELDIG ved å springe rundt i butikken og inn på kontoret til de ansatte...
Men jeg lurer fremdeles på hva som skjedde med hvitløken, for den husker jeg veldig godt og ser for meg øyeblikket jeg tok en og la den i vogna...

Haha nei da er det ikke rart du ikke kunne finne de :p
 
Mye støv i klær ja, det har vi også, så det prioriteres etter det andre prosjektet, eller muligens litt langsmed. Det er klær...barneklær...som må organiseres, men har havnet der.
 
Huff, ja jeg føler med deg ! Klær er vanskelig å holde orden på.. Skapet vårt er snudd helt på hodet :p

Kleskapet mitt er kaos, og jeg har arvet en del klær som foreløpig er for stort til ungene så det må lagres og jeg har lite lagringsplass. Men hente en kasse i boden og putte det oppi der til det er passe trur jeg... så når jeg har kontroll på ungenes så skal jeg gå lød på mine klær :p
 
Mye støv i klær ja, det har vi også, så det prioriteres etter det andre prosjektet, eller muligens litt langsmed. Det er klær...barneklær...som må organiseres, men har havnet der.

Ja man må nesten bare ta det litt etter litt :) og til slutt har man kommet gjennom lista og da er det jaggu noe nytt som skulle hvert gjort og så er man igang igjen Haha :p
 
Jeg føler meg ørlite dum nå. :p


Det er sånt som kan skje oss alle ;) jeg glemte smokkene på butikken i dag pga en sulten lillebror og endte opp med å sitte ute på en stubbe og amme. Og selvfølgelig kom det sinnsykt med folk forbi da og jeg var ikke veldig diskré kan jeg love deg Haha
 
Ja man må nesten bare ta det litt etter litt :) og til slutt har man kommet gjennom lista og da er det jaggu noe nytt som skulle hvert gjort og så er man igang igjen Haha :p
Jepp, sånn er det.
 
Det er sånt som kan skje oss alle ;) jeg glemte smokkene på butikken i dag pga en sulten lillebror og endte opp med å sitte ute på en stubbe og amme. Og selvfølgelig kom det sinnsykt med folk forbi da og jeg var ikke veldig diskré kan jeg love deg Haha

Haha, jaja, sånt får man tåle iblant. :p
 
2004 på siste oppdatering

I'm in.
 
Back
Topp