Skravletråd Juli.

Jeg abonnerer så har ikke merket at den er flyttet:)
Jeg oppdaget det sånn tilfeldig fordi jeg i tillegg sjekker generell når det er lite liv og jeg har tid til å skravle.

20
 
Da kommer du i mål da jo:D
Tja, jeg jeg glemte jo hvilken dag det var og satte meg til med ei bok...

Men joda,19 til må jo bare gå, så håper jeg at jeg ikke har talt fsil
 
Tar jeg da faktisk innpå?
 
Hehe ja du er flink ;) Er noe med det å bare få det gjort ;)

Ja det er det, men kan ikke si det frister like mye å ta soverommet mitt i morra :O det har havnet ganske mye klær der som jeg har arvet te ungene som må tas og så henge opp noen lamper og en hylle. Utrolig hvordan det hoper seg opp noen ganger...
 
Ja det er det, men kan ikke si det frister like mye å ta soverommet mitt i morra :O det har havnet ganske mye klær der som jeg har arvet te ungene som må tas og så henge opp noen lamper og en hylle. Utrolig hvordan det hoper seg opp noen ganger...
Garantert ikke noe rotete i forhold til vårt.

Og det et ikke prioritert helt enda, heller.
 
Den dagen uten planer ble til at vi alle sovnet på sofaen et par timer før min søster og nevø kom for å hilse på :)
Dere har gjort i dag da?

Det hørtes ganske deilig ut da :)
Her har jeg fått gjort litt husarbeid, gått en tur og så har vi kosa oss med "god sommer Norge" :)
 
Ehh, 11 til er trolig litt over 2000, men jeg tar ingen sjanser

Når er det oppdagering, ca kvart på?
 
Å nei!!:( håper den bare har gjemt seg i bilen!
Merkelige greier

På samme måte som sokkene våre blir borte? Helt mystisk

Herregud, greit nok at man ammer, men å være så fjern?
Jeg lette i bagasjerommet. Ingenting der. Så leste jeg igjennom kvitteringen. Nei, der stod det ingenting om noen kjeks! Så tydeligvis tok jeg ikke kjeksene. Til mitt forsvar så distraherte treåringen meg VELDIG ved å springe rundt i butikken og inn på kontoret til de ansatte...
Men jeg lurer fremdeles på hva som skjedde med hvitløken, for den husker jeg veldig godt og ser for meg øyeblikket jeg tok en og la den i vogna...
 
Back
Topp