Skravletråd Juli.

Herregud, greit nok at man ammer, men å være så fjern?
Jeg lette i bagasjerommet. Ingenting der. Så leste jeg igjennom kvitteringen. Nei, der stod det ingenting om noen kjeks! Så tydeligvis tok jeg ikke kjeksene. Til mitt forsvar så distraherte treåringen meg VELDIG ved å springe rundt i butikken og inn på kontoret til de ansatte...
Men jeg lurer fremdeles på hva som skjedde med hvitløken, for den husker jeg veldig godt og ser for meg øyeblikket jeg tok en og la den i vogna...
Faktisk ikke kjøpt kjeks nei, da ble de nok heller ikke med hjem
 
Ja det er det, men kan ikke si det frister like mye å ta soverommet mitt i morra :O det har havnet ganske mye klær der som jeg har arvet te ungene som må tas og så henge opp noen lamper og en hylle. Utrolig hvordan det hoper seg opp noen ganger...

Huff, ja jeg føler med deg ! Klær er vanskelig å holde orden på.. Skapet vårt er snudd helt på hodet :p
 
Herregud, greit nok at man ammer, men å være så fjern?
Jeg lette i bagasjerommet. Ingenting der. Så leste jeg igjennom kvitteringen. Nei, der stod det ingenting om noen kjeks! Så tydeligvis tok jeg ikke kjeksene. Til mitt forsvar så distraherte treåringen meg VELDIG ved å springe rundt i butikken og inn på kontoret til de ansatte...
Men jeg lurer fremdeles på hva som skjedde med hvitløken, for den husker jeg veldig godt og ser for meg øyeblikket jeg tok en og la den i vogna...
Unnskyld, men jeg ler litt! :D Kjenner meg så altfor godt igjen... :p Skjer noe sånt ca hver gang vi er i butikken...
 
Herregud, greit nok at man ammer, men å være så fjern?
Jeg lette i bagasjerommet. Ingenting der. Så leste jeg igjennom kvitteringen. Nei, der stod det ingenting om noen kjeks! Så tydeligvis tok jeg ikke kjeksene. Til mitt forsvar så distraherte treåringen meg VELDIG ved å springe rundt i butikken og inn på kontoret til de ansatte...
Men jeg lurer fremdeles på hva som skjedde med hvitløken, for den husker jeg veldig godt og ser for meg øyeblikket jeg tok en og la den i vogna...
Haha:p nå måtte jeg le:p
Godt du har forklaringen!
 
Back
Topp