Skravletråd Juli.

Vil nok ikke klare noe rundt tall som ønsket, men vil havne på en 4. plass og så høyt har jeg aldri ligget før :)
 
Så stille kvelden min har hvert i dag, lillebror har jo bare hvert våken og spist 2 ganger mot å henge fast i puppen de andre kveldene :p
 
Kleskapet mitt er kaos, og jeg har arvet en del klær som foreløpig er for stort til ungene så det må lagres og jeg har lite lagringsplass. Men hente en kasse i boden og putte det oppi der til det er passe trur jeg... så når jeg har kontroll på ungenes så skal jeg gå lød på mine klær :p

Hehe huff, ja det skal ikke være enkelt altså :p Det renner over hos oss også, og vi er kun jeg og mannen :p
 
Tråden for august er laget og ligger på dette forumet som er riktig etter de nye retningslinjene.
Fant dette på FAQ:
"Fra å med nå flyttes alle leketråder på generelt til Bilde- leke- og konkurranseforum .

Dette for å få det ryddigere på generelt, samt at vi ønsker at Babyverden.no sitt tema skal gjelde på generelt. :)

Leketråder i termingrupper skal IKKE flyttes."

http://forum.babyverden.no/threads/nye-retningslinjer-for-leketråder-på-generelt.1771120/

Av den grunn oppretter jeg de nye trådene der i morgen
Huff så tungvindt....
:rolleyes:
 
Hehe huff, ja det skal ikke være enkelt altså :p Det renner over hos oss også, og vi er kun jeg og mannen :p

Nei det skal ikke det, men har mye jeg kan kvitte meg med av mine klær da :p mye som er slitt og mye jeg ikke får brukt igjen :p

Så vokser nok lillebror ganske fort ut av sine klær og da er det bare frøkna igjen som vokser ganske så sakte :p
 
Back
Topp