Hehe...det stemmerDet tror jeg ikke hun gjør![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...det stemmerDet tror jeg ikke hun gjør![]()
Jeg ville heller vært på sykehusetJa selvfølgelig ville jeg hjem, det er jo mye bedre å vente hjemme enn på sykehuset. Har jo ikke rier ennå og det er maks 15 min til sykehuset Hehe![]()
Samme herSkal komme nærmere her ogsåetterhvert
da blir det bare 20 min unna
![]()
Så intet problem med andre ordHehe...det stemmer![]()
Hehe...ja godt vi er forskjelligeNei og det er jo helt greitjeg liker å lage mat men hater klesvaska som du liker Hehe tenk så kjedelig det hadde hvert om vi alle skulle hvert like da
![]()
Håper du får en slitsom natt, søtaGod natt!![]()
Nope, problem løstSå intet problem med andre ord![]()
Jeg ville heller vært på sykehuset![]()
Godt å høre. Foreløpig er det ikke noe stort problem, men ser for meg at det blir det etter hvertJa, ble 180 litt kjapt hos oss altså! Og takk og pris!
En ny hverdag! Eller natt, rettere sagt.
Neida, om han blir våt av regn eller basseng spiller for såvidt ingen rolleTipper de er i hundre
Litt regnvær har aldri drept noen![]()
Hadde du vært datteren min ville du da ha løpt ut for å dusjeInnom mens jeg hører regnet plaske ned :-o
Stor klem til degDa er vi på vei hjem, og jeg har lyst til å grine. Type hulkegrine. Jeg vil ikke dra.. D jeg drar til er jo ikke "ordentlige" hjemmet mitt. Vil bo i hjembygda..
Klem til degDa er vi på vei hjem, og jeg har lyst til å grine. Type hulkegrine. Jeg vil ikke dra.. D jeg drar til er jo ikke "ordentlige" hjemmet mitt. Vil bo i hjembygda..
Ja nå kjenner jeg at riene kan få lov til å komme snart![]()
Nei ingen rier ennå![]()
HahaUff nei slapper mye bedre av hjemme så lenge jeg ikke har noe behov for å være der. Så ville jeg hjem å få vasket opp og passe på at søpla blir kastet før jeg reiser tilbake ellers så lukter det så vondt når jeg kommer hjem igjen![]()
Da er vi på vei hjem, og jeg har lyst til å grine. Type hulkegrine. Jeg vil ikke dra.. D jeg drar til er jo ikke "ordentlige" hjemmet mitt. Vil bo i hjembygda..