Men det er da ingen spm sier det. Men må være lov å si man ville brukt lenger tid..Det kan jeg også gjøre
Bare fordi jeg forklarer ordentlig betyr ikke det at det er komplisert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er da ingen spm sier det. Men må være lov å si man ville brukt lenger tid..Det kan jeg også gjøre
Bare fordi jeg forklarer ordentlig betyr ikke det at det er komplisert
Vannet ditt hadde gått nå.
Sa de noe om når du settes i gang dersom de ikke starter?
Det tror jeg ikke hun gjørAha jeg skjønner Hehe hva gjør du om du skal steke en hel kylling uten å dele den da?![]()
Det er detMen det er da ingen spm sier det. Men må være lov å si man ville brukt lenger tid..
Hvorfor blir du overasket? Ikke alle som liker å lage mat .Jo bare hyggeligsyntes ofte du lager mye spennende og fristende retter. Og så blir jeg ofte overrasket over hva mange mener er kompliserte retter å lage. Men så kan jeg bruke mange timer på kjøkkenet og trives veldig godt der
![]()
Poenget her er jo at jeg ikke liker å lage mat![]()
Unngår det så klart. ;-)Aha jeg skjønner Hehe hva gjør du om du skal steke en hel kylling uten å dele den da?![]()
Det tror jeg ikke hun gjør![]()
Fikk ny iPad, klokke, reservebatteri til mobilen og penger. Ønsket meg penger sånn at det snart blir ny seng![]()
JaSå fine gaver!Kjøpte ny seng til lillesøster meldte sin ankomst
![]()
Hvorfor blir du overasket? Ikke alle som liker å lage mat .
Det som er komplisert for meg betyr ikke at er komplisert for deg og omvendt
Unngår det så klart. ;-)![]()
JaVi har innsett det nå at 150 ikke duger
Ellers er senga god, men altså litt for liten.
du om detJeg er kanskje rar som syntes det er overraskende at voksene mener det er komplisert å trekke pølser, kutte opp grønnsaker, lage potetmos... det er helt greit at folk ikke liker å lage mat, vi kan ikke alle sammen like de samme tingene. Men når jeg sitter på jobb og noen sier det er komplisert å lage en salat ja da blir jeg satt ut.
du om det
En salat kan da være komplisert den.
Klart den kanDet kan den helt sikkert være![]()
Det gjør jeg ikkeAha jeg skjønner Hehe hva gjør du om du skal steke en hel kylling uten å dele den da?![]()
Tipper de er i hundreJa er jo det.
Og typisk nok ville ungene bade i bassenget her kl 18.45![]()
Da sa vi nei gitt![]()
Men vi gikk ut og kjente på vannet og kikket litt på området ;-)
Så nå er storebror klar for bading etter frokost i morgen; i regnvær![]()